ضرورت ایجاد پارک برای فروش صنایع دستی بانوان خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3688389
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تاکید کرد:

ضرورت ایجاد پارک برای فروش صنایع دستی بانوان خراسان‌جنوبی

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: باید پارک‌های منظم برای خانواده‌ها ایجاد شود تا ضمن تجدید روحیه در فضای دیگر، وسایل تولیدی خود را عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، صبح امروز 15بهمن‌ماه در دیدار با بانوان شهرداری بیرجند اظهار کرد: جایگاه زن در نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین اسلام، بسیار رفیع است.
وی افزود: تفاوت بانوانی که ارزش های اسلامی را حفظ می‌کنند با بیگانگانی که به عنوان یک ابزار مطرح می‌شوند، بر دنیا نیز واضح است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به شخیصت حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: فداکاری، محبت، همکاری و گذشت از ویژگی‌های بارز این حضرت بوده که باید الگوی بانوان قرار گیرد.
عبادی بیان کرد: مرد و زن خراسان‌جنوبی با وجود مشکلات و خشکسالی‌های حاکم بر استان، مسئولیت خود را فراموش نکرده و در این راستا تلاش می‌کنند.
وی افزود: تاکنون با مسئولان ذیربط مذاکراتی انجام شده تا تولیدات خراسان‌جنوبی در بازارها عرضه و موجب تشویق و دلگرمی شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تولیدات صنایع دستی توسط بانوان استان، یادآور شد: باید پارک‌های منظم برای خانواده‌ها ایجاد شود تا ضمن تجدید روحیه در فضای دیگر، وسایل تولیدی خود را عرضه کنند.

 

captcha