دهه فجر یادآور فداکاری ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه جهانی است
کد خبر: 3688520
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹

دهه فجر یادآور فداکاری ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه جهانی است

گروه سیاسی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: دهه فجر یادآور ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی ملت ایران در مقابله با ظلم و مبارزه با نظام سلطه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در نشستی صبح امروز در سالن جلسات تبلیغات اسلامی با تبریک این ایام، گفت: دهه فجر یادآور ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی ملت ایران در مقابله با ظلم و بیداد برای ایجاد انقلاب و حکومت اسلامی و مبارزه با نظام سلطه جهانی است.
وی افزود: مردم آن زمان با تکیه بر الله و تحت رهبری فقیه عالیقدر جهان اسلام و مرجع دینی شجاع به پا خواستند تا ظلم و تبعیض و استکبار و طاغوت را از میان بردارند.
حجت‌الاسلام قبادی تصریح کرد: این‌گونه بود که استقلال، آزادی و جمهوریت آن هم از نوع اسلامی و دینی همراه با مردم سالاری دینی برقرار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بعد از گذشت 4 دهه از انقلاب اسلامی به بسیاری از اهداف خود رسیده‌ایم و باید تلاش کنیم تا به اهداف دیگر دست یابیم.
وی گفت: اکنون استقلال سیاسی و نظامی، جمهوریت با موضوع اسلام و اهل‌بیت(ع)، تشکیل نظام مبتنی بر ایده‌های اسلامی محقق شده است اما استقلال و ترویج بنیان‌های ارزشمند خانواده و رونق یافتن فنون کار و صنعت محقق نشده که این مهم با تلاش همه آحاد ملت به ویژه جوانان به دست خواهد آمد.
حجت‌الاسلام قبادی افزود: دهه فجر فرصتی است تا یاد و خاطره شهدا و امام راحل زنده نگاه داشته شود و اهداف والای آن رهبر فرزانه با تبعیت از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری در تمام ابعاد به تحقق برسد.

captcha