رمز سربلندی ملت ایران اتحاد و همدلی در مسائل ملی و اعتقادی است
کد خبر: 3688665
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

رمز سربلندی ملت ایران اتحاد و همدلی در مسائل ملی و اعتقادی است

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت: ملت ایران با وحدت، انسجام ملی و اسلامی توانستند رژیم شاهنشاهی را متلاشی و انقلابی برگرفته از آرمان‌های اسلامی به پیروزی برسانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده روز گذشته، 15 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌هایی که در جامعه بین‌المللی به وقوع پیوست مردمی بودن آن و تکیه بر قدرت الهی بوده است.
وی افزود: پس از سال‌ها هنوز دشمنان نظام و انقلاب نتوانستند راز همبستگی ملت ایران در پیروزی انقلاب را بفهمند و تا به امروز بارها اشتباهات گذشته خود را تکرار کرده و توطئه‌های مختلفی را برای براندازی آن کلید و اجرایی کرده‌اند.
مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه تصریح کرد: آنچه تا به امروز ملت ایران را از آزمایش‌های مختلف سربلند بیرون آورده اتحاد و همدلی در مسائل ملی و اعتقادی بوده است.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ادامه یادآور شد: این روزها برای ملت ایران خاطراتی را زنده می‌کند که تا به امروز جامعه جهانی به خود ندیده و همین امر باعث و دستاوردهای بزرگ انقلاب ایران را به قله‌های افتخار رسانده و باعث هراس دشمنان نظام و انقلاب شده است.
وی خاطرنشان کرد: گرامیداشت ایام دهه فجر باعث غرور و سربلندی ملت ایران و بازخوانی خاطراتی برای نسل جوان و امروزی در معرض تهدید دشمنان خواهد بود تا بدانند که برای این خاک چه مسائلی را تحمل کرده‌ایم و ارزان آن را نخواهیم فروخت.
مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، ادامه داد: در راستای گرامیداشت این ایام الله سعی شده از ظرفیت کمیته‌های ستاد دهه فجر به نحو مطلوبی استفاده شود.
حجت‌الاسلام الهی‌نیا در پایان با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب، ابراز کرد: ملت ایران با وحدت و انسجام ملی و اسلامی توانستند رژیم شاهنشاهی را متلاشی و انقلابی برگرفته از آرمان‌های اسلامی به پیروزی برسانند.

captcha