حضور 500 ناشر در دوازهمین نمایشگاه کتاب خوزستان/تلفیق نمایشگاه کتاب با هفته قرآن و عترت
کد خبر: 3689460
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

حضور 500 ناشر در دوازهمین نمایشگاه کتاب خوزستان/تلفیق نمایشگاه کتاب با هفته قرآن و عترت

گروه فرهنگی: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور ٥٠٠ ناشر داخلی در دوازهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خوزستان خبر داد و گفت: هفته قرآن و عترت خوزستان برای نخستین بار با نمایشگاه کتاب تلفیق شده‌ است و این رویداد باعث غنا بخشیدن به نمایشگاه و بالا بردن سطح کیفی هر دو برنامه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب و هفته قرآن و عترت روز گذشته 17 بهمن‌ماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب با حضور 500 ناشر از سراسر کشور و بیش از ٦٧ هزار عنوان کتاب از ٢٥ تا ٣٠ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌‌های اهواز در کیانپارس برپا می‌شود.

جوروند گفت: 47 ناشر خوزستانی نیز در نمایشگاه امسال آثار خود را عرضه می‌کنند. در نمایشگاه کتاب امسال غرفه‌ای به صنف کتاب‌فروشی‌ها اختصاص داده ‌شده است و کتاب فروشی رشد، محام و تعاونی ناشران خوزستانی نیز حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اظهار کرد: کتاب‌ها در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با تخفیف ٣٠ درصد در نمایشگاه عرضه خواهد شد. امسال 500 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه فروخته می شود و در صورت استقبال این مبلغ بیشتر می‌شود. سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان بن در نمایشگاه فروخته شد.

وی با بیان اینکه برای مولفان خوزستانی در نمایشگاه امسال غرفه‌ای اختصاص داده‌ شده ‌است و همه نویسندگان خوزستانی از جمله آنهایی که کتاب‌هایشان در استان و یا خارج از استان چاپ شده است می‌توانند آثار خود را در این غرفه عرضه کنند.

جوروند همچنین با اشاره به هفته قرآن و عترت به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی در استان گفت: هفته قرآن و عترت خوزستان برای نخستین بار با نمایشگاه کتاب تلفیق شده‌ است. این رویداد بسیار مهم و خلاقانه‌ای است که باعث غنا بخشیدن به نمایشگاه و بالا بردن سطح کیفی هر دو برنامه خواهد شد.

captcha