گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، نشانه عظمت و قدرت ایران اسلامی است
کد خبر: 3689887
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
حجت الاسلام شبستری:

گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، نشانه عظمت و قدرت ایران اسلامی است

گروه اجتماعی : عضو مجلس خبرگان رهبری استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمن از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی هراس دارد،گفت : عزت و استقلال امروز کشور را مدیون خون شهیدان هستیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری، عضو مجلس خبرگان رهبری استان آذربایجان غربی صبح امروز در مراسم میهمانی لاله ها که در جوار مزار شهدای باغ رضوان ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد : شهدا مقامی وصف ناپذیر در پیشگاه خداوند متعال دارند و ما به شفاعت آنان نیاز داریم.
وی افزود : در این ایام مبارک که متعلق به حضرت صدیقه طاهره (س) است ما باید این بانوی بزرگوار را الگوی خود قرار داده و اگر ایشان را شهیده راه ولایت بدانیم سخن به گزافه نگفته ایم.
وی ادامه داد : حضرت فاطمه زهرا (س) زمانی که اسلام و ولایت را در خطر دید، با تمام وجود از ولایت دفاع کرد و با سخنرانی خود غاصبان را رسوا نمود تا حقیقت اسلام را معرفی کند.
شبستری با اشاره به اینکه عزت کنونی کشور را مدیون خون شهیدان هستیم، افزود : به برکت رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران از استقلالی بی نظیر، امنیتی پایدار و عزتی والا در جهان برخوردار است.
عضو مجلس خبرگان رهبری استان آذربایجان غربی گفت : امروزه راهی که دشمن برای نفوذ در میان جوانان ما یافته است فضای مجازی است و متاسفانه ما نیز در این مورد بسیار غافل هستیم و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.
وی ادامه داد : امروزه دشمن می خواهد با فضای مجازی، فرهنگ ناب اسلامی را مورد هجوم قرار داده و تمامی اعتقادات را زیر سوال ببرد و در این اوضاع همچنان عده ای به فیلتر شدن اعتقاد ندارند.
شبستری با اشاره به اینکه بعضی از ما حاضر به کنترل این فضای مسموم نیستیم، خاطرنشان کرد : هیچ کس نمی گوید فضای مجازی تعطیل شود، بلکه می گوییم باید سالم باشد تا جوان ایرانی بتواند با آرامش از این فضا استفاده کند.
وی گفت : ملتی عزیز، قدرتمند و پایدار است که هر زمان نیاز باشد در صحنه آماده بوده و جانفشانی کند و فرهنگ شهادت و جانبازی و حماسه حسینی را زنده نگه دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری استان آذربایجان غربی افزود : امروزه با رهبری خردمند در اوج آمادگی نظامی امنیتی قرار داریم و با داشتن پشتوانه ای به سان جوانانی فداکار، طبعا دشمن هر خوابی برای این مردم ببیند تعبیر نخواهد شد.
شبستری گفت : اکنون گسترش فرهنگ ایثار و شهادت دشمنان این نظام را هراس آورده است و این نشانه اقتدار و عظمت ملت ماست.

captcha