حضور دانشجویان چهارمحال و بختیاری در همایش منطقه‌ای طریق جاوید
کد خبر: 3690024
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
رضایی خبر داد:

حضور دانشجویان چهارمحال و بختیاری در همایش منطقه‌ای طریق جاوید

حضور دانشجویان چهارمحال و بختیاری در همایش منطقه‌ای طریق جاوید گروه دانشگاه: معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از حضور جمعی از دانشجویان چهارمحال و بختیاری در همایش منطقه‌ای طریق جاوید در اصفهان خبر داد.

سیروس رضایی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: 40 نفر از دانشجویان دانشگاه‌ شهرکرد، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی استان در همایش طریق جاوید شرکت کردند.
وی با بیان اینکه این همایش ویژه دانشجویان استان‌های مرکزی کشور برگزار شد، افزود: دانشجویان استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد در این همایش شرکت کردند.
رضایی با اشاره به اینکه همایش منطقه‌ای طریق جاوید 18 بهمن در دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این همایش به میزبانی جهاددانشگاهی اصفهان و با حمایت مرکز امام و انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی و با موضوع بازخوانی آراء و اندیشه های عرفانی، قرآنی و سیاسی حضرت امام خمینی ره برگزار شد.
وی ادامه داد: دانشجویان شرکت کننده در این همایش، از نگارستان امام خمینی (ره) و نمایندگی مرکز نشر آثار حضرت امام ره در اصفهان بازدید کرده و ضمن بازدید از این مجموعه فرهنگی هنری، دو تئاتر خیابانی با موضوع امام و انقلاب اسلامی را تماشا کردند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان در پایان از همکاری دانشگاه شهرکرد در اعزام دانشجویان به همایش طریق جاوید سپاسگزاری نمود.

captcha