دعوت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
کد خبر: 3690124
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
بیانیه:

دعوت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر(عج) از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کانون خبرنگاران نبأ: سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان از مردم برای حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان از مردم برای حضور در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ ﴿۴﴾

۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمان های حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند و اکنون در طلیعه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم، الگوی جامع و کامل اندیشه دینی آن بزرگ‌مردی که از سلاله پاک رسول خدا پنجره‌ه­ای جدید رو به انسان سرگشته معاصر گشود و با ابتنا بر وحی، اسلام و عقلانیت نظام مترقی جمهوری اسلامی را جایگزین نظام ارتجاع و منحط شاهنشاهی کرد.

آرمانی که با مدد الهی و پشتوانه عظیم مردمی، اتکاء به نفس، اتحاد کلمه و وحدت ملی پشت سر امام خمینی­(ره) کشور را از عقب‌ماندگی دوران شاهنشاهی و ناسیونالیسم رویایی و جریان پوچ‌گرای لیبرال دموکراسی و کمونیسم رهانید و حیات طیبه اسلامی و الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی را برای بشریت به ارمغان آورد.

بدیهی است طی چهار دهه گذشته، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ضربه زدن به ایران عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌­اند، اما فشارها باعث نشد که به تعبیر مقام معظم رهبری “این کشور باعظمت، این ملت بزرگ و این مردم مخلص و دلسوز از صحنه خارج شوند.”

اکنون انقلاب با گذر از فتنه ‌ها و تهدیدها راه خویش را یافته و ایجاد جنگ روانی، سیاه‌نمایی، القاء یأس و ناامیدی و ایجاد بحران ناکارآمدی در مسیر روشن احیای تمدن اسلامی خللی وارد نخواهد کرد.

آری امواج خروشان بیداری اسلامی در سایه انقلاب شکوهمند اسلامی شکل گرفته و عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ کرده است.

سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام عاشورایی ملت مسلمان ایران و شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، آحاد ملت را به حضور گسترده در این راهپیمایی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فرا ‌خوانده و امیدوارند حضور حماسی و پرشور مردم شریف ایران در این روز، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

captcha