ساماندهی تلاوت‌های سنتی به دنبال اجرای طرح ملی تلاوت قرآن
کد خبر: 3690774
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
نخبه طرح ملی تلاوت اظهار کرد:

ساماندهی تلاوت‌های سنتی به دنبال اجرای طرح ملی تلاوت قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: امیرحسین باجلان نخبه قرآنی طرح ملی تلاوت گفت: طرح ملی تلاوت قرآن‌ کریم اثرگذاری تلاوت‌ در استان‌های کشور را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن‌ کریم کشور، امیرحسین باجلان، نخبه طرح ملی تلاوت گفت: طرح ملی تلاوت قرآن‌ کریم برنامه‌های تلاوت را از حالت سنتی خارج کرده و ساماندهی کرده است. استعدادیابی در طرح ملی به رشد قرائت‌های تاثیرگذار و اثرگذار در بین نوجوانان و جوانان کمک کرده است.
وی ادامه داد: معتقدم اگر طرح ملی در کشور اجرا نمی‌شد، قطعا نتیجه خوبی در جهت توسعه همگون قرائت‌ها نیز صورت نمی‌گرفت. طرح ملی تلاوت قرآن سبب آشنایی نوجوانان و جوانان در فراگیری سبک‌های مختلف و رایج دنیا شده است.
وی که چهار سال با طرح ملی تلاوت آشنا شده است تصریح کرد: طرح ملی تلاوت یک برنامه منظم است که اجرای آن بسیاری از خلاءهای تلاوت در استان‌ها را بر طرف کرده است.

طرح ملی تلاوت قرآن اثرگذاری تلاوت‌ در استان‌ها را به دنبال داشت
نفر برتر سومین دوره رقابت‌های شوق تلاوت گفت: رقابت‌های شوق تلاوت زمینه شکوفایی استعدادهای نهفته نوجوانان وجوانان را فراهم کرده است. این رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار شده و همه کسانی‌ که حضور یافته بودند، درجه‌ای از تلاوت برخوردار بودند.
باجلان حضور در مرحله نهایی شوق تلاوت در کربلا را توفیقی دانست که نصیب نخبگان طرح ملی شده است. توفیق تلاوت در اماکن مذهبی و مقدس کربلا در نخستین دوره شوق تلاوت نصیب بنده شده و در سومین دوره نیز افتخاری دیگری است که تجربه بیشتری حضور خواهم یافت.
این نخبه راه یافته به رقابت مرحله نهایی شوق تلاوت در کربلا تاکید کرد: شور و اشتیاقی در بین خانواده‌هایی که نخبگانی عازم کربلا دارند، این روزها به اوج رسیده و از بابت برگزاری رقابت‌های شوق تلاوت دعاگو و خرسند هستند.
وی در پایان توصیه کرد: فراگیران طرح ملی تلاوت بیشتردر محافل قرآنی شرکت کنند تا مسلط بر تلاوت‌های اثرگذار و معناگرا باشند.

captcha