مراسم بزرگداشت خیر مدرسه‌ساز در زرند برگزار شد
کد خبر: 3691259
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

مراسم بزرگداشت خیر مدرسه‌ساز در زرند برگزار شد

گروه اجتماعی- مراسم بزرگداشت خیر مدرسه‌ساز زنده‌یاد مجتبی حکمت دیروز سه‌شنبه، 24 بهمن به همت انجمن اولیا و مربیان در دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی صادق‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند در این مراسم با بیان اینکه خیران با نیت خیرخواهانه خود موجب رشد، توسعه و پیشرفت علمی و فرهنگی شده و سرمایه‌ای جاودانی و باقیات الصالحات ارزشمندی را برای خود رقم می‌زنند، گفت: بی‌تردید دعای خیر دانش‌آموزان، اولیا و مربیان که در مدرسه این نیکوکار بزرگ، علم می‌آموزند توشه آخرت این خیر نیک اندیش خواهد بود.
وی نقش خیران در مدرسه‌سازی را بسیار محسوس و قابل توجه و تقدیر دانست و افزود: دولت بدون همراهی خیران مدرسه‌ساز، نمی‌توانست به این حجم از تامین مدارس مورد نیاز دست یابد.
حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش زرند هم با ابراز همدردی با خانواده مرحوم حکمت از اقدام ارزشمند و این خیر در واگذاری زمین دبیرستان دخترانه حکمت تجلیل کرد و گفت: خیران مدرسه‌ساز عملا پا به میدان مبارزه با جهل و بی‌سوادی گذاشتند و بی‌شک یکی از موانع رسیدن به رستگاری موضوع جهل و نداشتن دانش و معرفت است.
فرهاد ضیاءالدینی از اعضای هیأت امنای دبیرستان دخترانه کوثر شهرستان زرند نیز گفت: مرحوم مجتبی حکمت با فعالیت‌های خیر خود با اهدا 4 هزار و 500 مترمربع زمین در زمینه ساخت دبیرستان دخترانه کوثر و همچنین یک هزار و 800 متر مربع زمین برای احداث مسجد قمر بنی‌هاشم در مجموع به ارزش 15میلیارد ریال نام خویش را ماندگار کرد.
وی افزود: خیران مدرسه‌ساز هم برای فرزندان این سرزمین فضای آموزشی می‌سازند و هم با کار خیر خود فرهنگسازی می‌کنند و اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه آنها مشوق دیگر افراد جامعه برای برداشتن گام در این مسیر است.
منبع: فرمانداری زرند
انتهای پیام

captcha