ارسال 228 مقاله به همایش ملی «تقریب مذاهب» در زاهدان
کد خبر: 3691672
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

ارسال 228 مقاله به همایش ملی «تقریب مذاهب» در زاهدان

گروه اجتماعی - معاون نهادهای دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری، تعداد 228 مقاله از سوی 115 فرهیخته آقا و 91 بانو به دبیرخانه بیست‌ونهمین همایش علمی – تحقیقی مذاهب اسلامی ارسال شده است.

حجت‌الاسلام احمد راهداری، معاون نهادهای دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: در سال جاری، تعداد 228 مقاله از سوی 115 فرهیخته آقا و 91 بانو به دبیرخانه بیست‌ونهمین همایش علمی – تحقیقی مذاهب اسلامی ارسال شده است.
معاون نهادهای دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان ادامه داد: از این تعداد، طبق بررسی و رأی داوران همایش، 71 مقاله برای ارائه در کمیسیون‌ها برگزیده شده است.
وی اظهار کرد: این همایش در قالب سه کمیسیون کلامی، اجتماعی و بانوان برگزار می‌شود که از ساعت 15 امروز آغاز و تا شامگاه پنجشنبه، 26 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت؛ نتیجه مباحثات و جمع‌بندی کمیسیون‌ها در روز اختتامیه که جمعه برگزار می‌شود، قرائت خواهد شد.
راهداری با بیان اینکه شبهه‌زدایی، تقریب مذاهب و تکیه بر مشترکات در راستای تقویت وحدت از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است، افزود: تا کنون 28 دوره از این همایش برگزار شده که دستاوردها و برکات فراوانی برای جامعه اسلامی داشته است.

captcha