دوری از قرآن منشاء وجود آسیب‌های اجتماعی است
کد خبر: 3692236
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

دوری از قرآن منشاء وجود آسیب‌های اجتماعی است

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت و جایگاه قرآن کریم در جامعه بیان کرد: اگر امروز جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی است تماما ناشی از دوری از قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره و اظهار کرد: اگر جامعه و زندگی ما قرآنی باشد هیچ اختلافی در جامعه نخواهد بود و وحدت و همدلی سراسر جامعه را فرا خواهد گرفت.
وی به اهمیت رفع آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: اگر امروز جامعه دچار آسیب‌های اجتماعی فراوان است تماما ناشی از دوری از قرآن و معارف ارزشمند کلام الهی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه توسعه و تقویت فعالیت‌های قرآنی یکی از برنامه‌های اصلی تبلیغات اسلامی کردستان است، بیان کرد: کردستان ظرفیت های بالای در زمینه فعالیت های قرآنی دارد و به همین دلیل باید از تمامی این ظرفیت ها به خوبی بهره برداری شود.
حجت‌الاسلام کرمی توسعه و تقویت خانه های قرآن شهری و روستایی و همچنین حمایت از فعالان این عرصه را ضروری دانست و یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان به سهم خود در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است و انتظار می‌رود که سایر سازمان ها و نهادهای مسئول نیز به این بخش توجهی ویژه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha