خواندن قرآن بصیرت را بالا می‌برد
کد خبر: 3692618
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

خواندن قرآن بصیرت را بالا می‌برد

گروه فرهنگی- یک استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: خواندن قرآن به شدت بصیرت انسان را بالا می‌برد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، نشست بصیرت افزایی با حضور حجت الاسلام حسینی یمین استاد حوزه و دانشگاه ویژه جمعی از کارکنان و بسیجیان این اداره برگزار شد .
در این نشست که با هدف آگاهی و ایجاد معرفت و بصیرت دینی برگزار شده بود، حجت الاسلام سید مجتبی حسینی یمین استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: قرآن کیمیا است و خواندن قرآن به شدت بصیرت انسان را بالا می برد.
وی با اشاره به اهمیت خواندن قرآن در زندگی افزود: امام خمینی (ره) هر 10روز یکبار قرآن کریم را ختم می‌کردند.
حسینی یمین به روایتی از امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت می فرمایند «اگر دنبال علم می‌گردید اگر به غیر از قرآن به آن دست یابید حتما به جهالت کشیده خواهید شد .»
وی همچنین جمع حاضر را به خواندن کتاب تشویق کرد و یاد آورشد: کتاب جایی است که اندیشه عمیق به اشتراک گذاشته می‌شود و امروزه فضای مجازی انسان را از سمت کتاب و مطالعه روی گردانده است.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم پایبندی همگان به قانون اساسی و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکید و خاطرنشان کرد: در جامعه بالغ افراد باید به قوانین پایبند باشند.


برگزاری نمایشگاه یاس نبوی در ایام شهادت حضرت زهرا(س) در زندان همدان
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) نمایشگاه یاس نبوی درقالب ده‌ها پوستر باموضوع احادیث و روایات حضرت زهرا(س)، سبک زندگی اسلامی، عفاف وحجاب وشهدای گمنام برگزار شد.
به همین مناسبت نمایشگاه عفاف و حجاب و سیرتکاملی حجاب درایران و جهان درقالب صدها پوستر دربند نسوان زندان دایر شد.

 

captcha