توزیع «بسته‌های آموزشی» در مؤسسه جامعة‌الثقلین شهید بابایی
کد خبر: 3692733
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

توزیع «بسته‌های آموزشی» در مؤسسه جامعة‌الثقلین شهید بابایی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ قرآن‌آموزان مؤسسه جامعة‌الثقلین شهید بابایی اراک با بهره‌مندی از بسته‌های علمی ـ آموزشی با مباحثی از جمله نام سوره‌های جزء سی و 14 معصوم آشنا می‌شوند.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به کمبود اسباب‌بازی‌های چندمنظوره علمی ـ آموزشی در کشور و استفاده فراوان کودکان و نوجوانان از تلفن همراه و تبلت که باعث عوارض جسمی و‌ کم‌تحرکی در کودکان شده است، جهت کمک به رفع این معضل برای نخستین بار در کشور گنجینه چوبی علمی ـ آموزشی چند‌منظوره فدک ویژه سنین 3 تا 9 سال تهیه شده است.
این بسته آموزشی از سوی مؤسسه فدک است که مؤسسه جامعة الثقلین شهید بابایی نیز به منظور بهره‌مندی قرآن‌آموزان از این بسته، اقدام به توزیع این بسته کرده است.
در این بسته فرهنگی - آموزشی مباحثی درباره ایجاد خلاقیت و نوآوری، یادگیری اعداد و حروف، قرآن و اهل بیت(ع)، یادگیری نام سوره‌های جزء سی و 14 معصوم، یک حلقه لوح‌فشرده قرآن در قالب حفظ جزء سی‌ام برای کودکان و دو دوره ترتیل کل قرآن‌ کریم ویژه نوجوانان و بزرگسالان و غیره ارائه شده است.

توزیع «بسته‌های آموزشی» در مؤسسه جامعة الثقلین شهید بابایییادآوری می‌شود، یکی از اهداف استفاده از این بسته آموزشی در کنار ارائه آموزش‌های مورد نظر، توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است. علاقه‌مندان برای تهیه این بسته‌های آموزشی می‌توانند با شماره 34220190 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

captcha