پایان مسابقات قرآن دانش‌آموزی پاکدشت
کد خبر: 3693198
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

پایان مسابقات قرآن دانش‌آموزی پاکدشت

گروه مسابقات ــ مسابقات قرآن کریم دانش آموزی شهرستان پاکدشت که به همت موسسه آموزشی فرهنگی «حسان» و اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت برگزار شد، با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پایان مسابقات قرآن دانش‌آموزی پاکدشت

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی شهرستان پاکدشت که به همت موسسه آموزشی فرهنگی «حسان» و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، عصر روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با تجلیل از نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.
مجتمع آموزشی غیردولتی حسان وابسته به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و در شهرستان پاکدشت به دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند خدمات آموزشی رایگان ارائه می‌دهد.
تلاش برای هدفمندی و اثربخشی هرچه بیشتر خدمت‌رسانی به نیازمندان و ایجاد سهولت در ارائه کمک به خانواده‌های آبرومند تحت حمایت با رویکرد توانمندسازی آنان هدف اصلی این موسسه است.
در هر سال تحصیلی تعداد زیادی از ایتام و فرزندان خانواده‌های تحت حمایت نیازمند شهرستان پاکدشت و سایر شهرستان‌های همجوار با معرفی دانش‌آموزان تحت حمایت خود به این مجتمع از خدمات رفاهی و آموزشی این مجتمع به رایگان بهره‌مند می‌شوند.
این مسابقات در پنج بخش حفظ، قرائت (ترتیل و تحقیق)، نهج البلاغه، اذان و نماز برای دانش آموزان (دختر و پسر) برگزار شد که حدود ۹۰۰ دانش آموز دختر و ۶۰۰ دانش آموز پسر در این مسابقات به رقابت پرداختند.
حسین فردی قاری بین‌المللی کشورمان با حضور در مراسم اختتامیه این مسابقات، به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

انتهای خبر

captcha