پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پی حادثه دلخراش هواپیمایی
کد خبر: 3693283
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پی حادثه دلخراش هواپیمایی

گروه اجتماعی-در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از یزد، در پی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: حضرت آیت الله سید شرف‌الدین ملک‌ حسینی، نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سلام عليكم، با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد(صلی الله علیه و آله و سلم) و احترام، سانحه دلخراش هواپیمایی که موجب جان باختن تعدادی از هموطنانمان گردید بسیار حزن انگیز و دلخراش است و همه را در فقدان این عزیزان عزادار کرده است. اگر چه تنی چند از فرهیختگان عزیز و متدیّن در این سانحه جان خود را از دست دادند ولی باید در این امتحان الهی صبوری و شکیبایی پیشه کرد و خواست خدای متعال را بر همه چیز مقدم شمرد.

خداوند روح این عزیزان را با موالیان گرامش محشور فرماید و به بازماندگانشان صبر جمیل و اجر عظیم عنایت کند و با کرامتش خاطر محزون همه ما و عموم مردم خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را تسلی بخشد. باید پذیرفت همه ما از اوئیم و بسوی او باز می گردیم.

انتهای پیام

captcha