رحلت پیامبر(ص) چهره نفاق را آشکار کرد
کد خبر: 3693359
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳
ربانی:

رحلت پیامبر(ص) چهره نفاق را آشکار کرد

گروه اجتماعی- امام جمعه محلات گفت: زمانی که پیغمبر اکرم(ص) رحلت کردند منافقینی که خود را پشت پرده دین مخفی کرده بودند ماهیت واقعی خود را آشکار کردند؛ افرادی که در زمان خود پیغمبر(ص) از اهمیت کمی برخوردار بودند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ربانی، امام جمعه محلات، در مراسم شهادت حضرت فاطمه(س) که ظهر امروز در مسجد القائم برگزار شد با اشاره به خطبه فدکیه اظهار کرد: بعد از رحلت پیغمبر(ص) اولین عاملی که به فرموده حضرت زهرا(س) آشکار می‌شود نفاق است که جریان بسیار خاطرناکی محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: فرد منافق در هر جایی که باشد تلاش می‌کند مسیر حق را منحرف کند. زمانی که پیغمبر اکرم(ص) رحلت کردند منافقینی که خود را پشت پرده دین مخفی کرده بودند ماهیت واقعی خود را آشکار کردند؛ افرادی که در زمان خود پیغمبر(ص) از اهمیت کمی برخوردار بودند.
امام جمعه محلات تاکید کرد: ما در انقلاب خودمان نیز با مشکل نفاق و منافق رو به رو بوده‌ایم.گروه‌هایی مانند مجاهدین خلق خیلی زود ماهیت درونی خود را آشکار کردند ولی مردم با بصیرت خود با آنان مقابله کردند.
امام جمعه محلات با اشاره به فتنه‌های اخیر گفت: امروز نیز جریان فتنه‌گر دیگری مشغول کار است.این جریان هم مانند منافقین اول انقلاب است با فرق اینکه جریان امروزی که می‌توان اسم نفوذی روی آن گذاشت، هوشمندانه‌تر عمل می‌کند و زود تصمیم نمی‌گیرد.
وی افزود: نفوذی‌هایی که امروز در کشور وجود دارند به آرمان‌های امام و شهدا و انقلاب اسلامی اعتقادی ندارند و منتظر هستند که به هر شکلی که شده به این نظام ضربه بزنند. باید در دادن مسئولیت‌ها مراقب این افراد بود./انتهای پیام

captcha