فعالیت 286 کاربر در سایت آموزش مجازی حفظ قرآن استان مرکزی
کد خبر: 3693452
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
جلالوندی خبر داد:

فعالیت 286 کاربر در سایت آموزش مجازی حفظ قرآن استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی-مسئول مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم شعبه استان مرکزی گفت: 286 کاربر از سال گذشته تاکنون به صورت فعال، برنامه حفظ قرآن را از طریق ارتباط با کارشناسان این مرکز دنبال می‌کنند.

سحر جلالوندی، مسئول مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم شعبه استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه این مرکز فعالیت خود را از دی ماه سال گذشته آغاز کرد گفت: از سال گذشته تاکنون 286 کاربر به صورت فعال برنامه حفظ قرآن را از طریق ارتباط با کارشناسان مرکز حفظ مجازی دنبال می‌کنند .
مسئول مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم شعبه استان مرکزی بیان کرد: در سال جاری یک‌صد نفر برنامه حفظ را از طریق این مرکز آغاز کردند، 126 حافظ جزء نیز ادامه حفظ را از طریق مرکز ادامه می‌دهند و 80 حافظ کل نیز از طریق این مرکز تثبیت حفظ دارند.
جلالوندی با اشاره به موفقیت عملکرد کارشناسان و کاربران این سایت گفت: بنده حافظ قرآن هستم و طبق تجربه یقین دارم اگر علاقمندان به حفظ به صورت کاربردی و با برنامه‌ریزی همراه با کارشناسان مرکز حفظ را دنبال کنند محفوظات آن‌ها هیچ گاه از یاد نمی‌رود.
وی اظهار کرد:90 درصد کاربران از بازدهی بسیار مناسبی برخوردارند و در این سال‌ها افرادی بودند که با دریافت مشاوره و راهنمایی‌های لازم، محفوظاتی که فراموش کرده بودند را یادآوری و تثبیت کردند.
مسئول مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم شعبه استان مرکزی بیان کرد: این سایت مجازی با همکاری 5 کارشناس از ساعت 8 صبح الی 19:30 عصر در حال آموزش به کاربران است.

وی افزود: علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.quranhefz.ir مراجعه یا با شماره 66-33691060 تماس بگیرند کارشناسان از روز شنبه تا سه شنبه صبح و عصر آماده پاسخگویی به کاربران هستند./انتهای پیام

captcha