فرهنگ نیکی و صداقت در جامعه تزریق شود
کد خبر: 3693598
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
فرماندار صومعه سرا:

فرهنگ نیکی و صداقت در جامعه تزریق شود

گروه اجتماعی: فتح الهی با بیان اینکه دستگیری و کمک به مستمندان ذخیره ای بسیار ارزشمند برای قیامت است، گفت: تلاش کنیم فرهنگ نیکی و صداقت در جامعه تزریق شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 2 اسفند در جلسه شورای زکات شهرستان، ضمن خیر مقدم به میهمانان گرانقدر و اعضای شورای زکات گفت: در بحث زکات در جامعه اسلامی شرایطی فراهم شده که از نظر اقتصادی و معیشتی اثرات و برکات بسیار مطلوبی به وجود آمده است.

وی با اشاره به قرار گرفتن افراد ضعیف به لحاظ مالی در کنار افراد توانمند و غنی، اظهار کرد: این یک موهبت الهی و یک فرصت برای همه ماست؛ چرا که دستگیری و کمک به مستمندان ذخیره ای بسیار ارزشمند برای قیامت است.

فرهنگ نیکی و صداقت در جامعه تزریق شود

این مقام مسئول تصریح کرد: آنچه را که با تلاش و کوشش خود کسب می کنیم باید در جایی فایده ای برایمان داشته باشد و این مسور نیست جز با تغییر نگرش ما نسبت به احسان و نیکوکاری و کمک به همنوع و با استفاده از این فرصت خوب، اجر معنوی و پاداش حسنه و ره توشه آخرت خود را رقم خواهیم زد.

فتح الهی در بحث احسان و نیکوکاری، خاطرنشان کرد: احسان و نیکوکاری به مردم در اصل احسان به خودمان است؛ چرا که دعای خیر این انسان ها خیرات و برکاتش در زندگی خودمان نمود پیدا خواهد کرد.

فرماندار صومعه سرا یادآور شد: تلاش کنیم فرهنگ نیکی و صداقت در جامعه تزریق شود و با اشاعه این فرهنگ روح کارهای خیر را در جامعه گسترش دهیم تا همگان را تشویق به این امر مهم کنیم.

captcha