برگزاری یادواره پنج شهید گمنام و ۱۸ شهید روستای داهوئیه زرند
کد خبر: 3693895
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶

برگزاری یادواره پنج شهید گمنام و ۱۸ شهید روستای داهوئیه زرند

گروه سیاست و اقتصاد - یادواره پنج شهید گمنام و ۱۸ شهید والا مقام روستای داهوئیه شهرستان زرند با حضور مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان، جمعی از مسئولان اجرایی و محلی و خانواده‌های معظم شهدا در تکیه فاطمیه روستای داهوئیه شهرستان زرند برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم با بیان اینکه ایمان و عمل صالح از مهمترین آموزه‌های دینی ما است، گفت: شهدای گرانقدر ما بارزترین مصداق عملی ایمان و عمل صالح هستند و حضور در مجلس شهدا مصداق کامل و بارز عمل صالح و باقیات صالحات است.
وی صبر، استقامت و پایداری در راه دین را از ویژگی‌های بارز رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: امنیت و عزت امروز ایران اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون شهدای گرانقدر است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: درس استقامت را شهدا به ما یاد دادند، شهدا مقاومت کردند، ایستادگی و مقاومت توصیه شهدا است و بی‌شک در تمام وصیتنامه شهدای گرانقدر حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی مورد تاکید بوده است بنا براین قدردانی از شهدا تنها با حرکت در خط ولایت میسر است.
علیرمضانی تصریح کرد: پیروی از شهدا سبب می‌شود که در طول زندگی و نیز مسیر انقلاب اسلامی دچار انحراف نشویم، افرادی بودند ابتدای راه را خوب آمدند اما در ادامه راه رفوزه شدند و کسانی که در مقابل دشمن سر خم می‌کنند و کوتاه می‌آیند یا از دشمن می‌ترسند بدانند که شهدا این اجازه را به آنها ندادند.
وی با بیان اینکه غذای حقیقی روح انسان‌ها کلام الهی است و انسان‌هایی که از درون و فطرت پاک انسانی برخوردار هستند از شنیدن کلام وحی لذت می‌برند، اظهارکرد: همه باید به قرآن پناه ببرند چون بر اساس فرموده خداوند این کتاب الهی مایه تشخیص حق از باطل و هدایت عامه و خاصه است، دل ما وقتی زنده می‌شود که با قرآن دل و جان خود را نوازش دهیم.
انتهای پیام

captcha