اعلام فراخوان ثبت‌ نام پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی «ریاحین»
کد خبر: 3694473
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

اعلام فراخوان ثبت‌ نام پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی «ریاحین»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ فراخوان پیش‌ثبت‌ نام پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی ریاحین وابسته به مؤسسه ثقلین یزد اعلام شد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله پیش‌ثبت‌ نام مرکز پيش‌دبستانی و دبستان دخترانه غيردولتی قرآنی رياحين برای سال تحصیلی 97-98 وابسته به مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در دور اول و دوم با مجوز رسمی از ادار‌ه‌کل آموزش و پرورش استان یزد به صورت محدود آغاز شد.
وی ادامه داد: آموزش در این مدرسه با محوریت قرآنی همراه با اجرای طرح آموزشکده قرآنی ثقلین، تمرکز بر تربیت دینی با استفاده از ویژگی‌های اخلاقی و تربیتی و بهره‌گیری از مربیان متخصص انجام می‌شود.

اعلام فراخوان ثبت‌ نام پیش‌دبستانی و دبستان قرآنی «ریاحین»
قادری اظهار کرد: طی این مقطع حفظ قرآن به صورت موضوعی و ترتیبی همراه با آموزش مفاهیم قرآنی در کنار دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های جانبی و فرهنگی و همچنین برپایی برنامه‌های ورزشی و اردوهای زیارتی و تفریحی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پس از اتمام زمان ثبت‌ نام از دانش‌آموزان مصاحبه و آزمون ورودی گرفته می‌شود، تأکید کرد: این مدرسه در حسینیه خیابان مسجد جامعی جنب حسینیه وقت‌الساعة قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان یزدی می‌توانند برای به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۶۲۱۳۱۷۷-۳۶۲۰۸۰۹۹ - 035 تماس بگیرند.
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد عنوان کرد: در این مراکز حفظ موضوعی قرآن و همچنین سایر برنامه‌های جانبی و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و اردوهای زیارتی و تفریحی یک روزه نیز برای قرآن‌آموزان در نظر گرفته شده است.

captcha