دانش آموزان سوسنگرد در کارگاه‌های تخصصی قرآن شرکت می‌کنند
کد خبر: 3694505
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

دانش آموزان سوسنگرد در کارگاه‌های تخصصی قرآن شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارگاه‌های تخصصی قرآن ویژه دانش آموزان منتخب مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در سوسنگرد در حال برگزاری است.

محمد ریحانی‌اصل، مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) سوسنگرد در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استان، کارگاه‌های آموزشی ویژه منتخبان مرحله شهرستانی سوسنگرد در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: نفرات اول تا سوم هر رشته در کارگاه‌های تخصصی که در دارالقرآن برگزار شده است، شرکت می‌کنند. عبدالامام حمادی، فؤاد طایی، سید عباس موسوی و ... از جمله استادان این کارگاه‌ها هستند.

وی گفت: دانش‌آموزان سوسنگرد امسال در مسابقات قطب 3 دارالقرآن‌های استان که به میزبانی منطقه شاوور برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مدیر دارالقرآن امام خمینی(ره) سوسنگرد اعلام کرد: مسابقات پسران 15- 14 اسفند و مسابقات دختران 17- 16 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم تشویق دانش‌آموزان فعال در عرصه‌های قرآنی و به ویژه مسابقات قرآنی تصریح کرد: دارالقرآن‌ها هزینه خاصی ندارند و از طرف آموزش و پرورش نیز نسبت به فعالیت‌های قرآنی کم‌لطفی شده است. امسال به علت کم‌توجهی مسئولان نفرات اول تا سوم مسابقات شهرستانی تقدیر نشدند و مراسمی برای افتتاحیه و اختتامیه‌ مسابقات برگزار نشد.

ریحانی‌اصل گفت: این موضوع باعث ریزش شرکت‌کنندگان این برنامه‌ها می‌شود.

یادآور می‌شود؛ پانزدهمین دوره مسابقات قطبی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در رشته‌های آوایی؛ قرائت و حفظ قرآن، ترتیل خوانی، مداحی و اذان و بخش پژوهشی شامل نهج البلاغه، احکام، تفسیر، صحیفه سجادیه و انشای نماز برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha