29 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران
کد خبر: 3694751
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

29 اسفند؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران

گروه معارف- معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران از اول اسفندماه سال جاری آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، ثبت‌نام حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از اول اسفند ماه سال جاری آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.
ملیحه وکیلی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، در این باره گفت: علاقمندان به تحصیل در حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند به صورت حضوری به مدارس و حوزه‌های علمیه سراسر استان مراجعه یا از طریق سایتwww.whc.ir اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: از بین داوطلبان مقاطع تحصیلی پایان متوسطه اول و سیکل، دیپلم، لیسانس و فوق لیسانس طلبه‌های سطح دو، سه و چهار پذیرش می‌شوند. شرایط سنی برای سیکل حداکثر 18 سال، دیپلم دو نوع پذیرش حضوری 35 سال و پاره وقت بدون محدودیت سنی، برای مقاطع لیسانس و بالاتر نیز به ازای سال تحصیلی به سن آنان اضافه می‌شود. معدل سیکل بالای 15 و معدل دیپلم نیز باید بالای 12باشد.
وکیلی اضافه کرد: نحوه پذیرش افراد دارای سیکل و دیپلم از طریق نوع رشته و معدل انجام می‌شود، افراد مورد تأیید بدون آزمون به مصاحبه دعوت می‌شوند. داوطلبان لیسانس و بالاتر علاوه بر مصاحبه حضوری در آزمونی که 29اردیبهشت برگزار می‌شود نیز شرکت می‌کنند دارند تاکنون بیش از 200 نفر ثبت‌نام کرده‌اند./انتهای پیام 

captcha