نوروزگاه در تمام شهرستان‌های استان مرکزی برپا می‌شود
کد خبر: 3694857
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
حسینی:

نوروزگاه در تمام شهرستان‌های استان مرکزی برپا می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: در تمام شهرستان‌های استان نوروزگاه برپا و اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگران عرضه خواهد شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نشست شهرداران استان جهت بررسی مصوبات و اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر امروز دوشنبه 7 اسفندماه برگزار شد.
سید محمد حسینی، مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی در این نشست گفت: همواره اعلام کردیم که خدمت به مسافران نوروزی مقدس است چراکه هموطنا‌ن‌مان، در طول سال کار و تلاش می‌کنند تا از تعطیلات و فرصت گردش عمومی در نوروز بهره‌مند شوند از این رو مسئولان در تمام دستگاه‌ها می‌بایست بستر این مهم را فراهم کنند. در این بین نقش شهرداران حیاتی است چراکه آنها به عنوان کلیدداران شهرها، بهترین زمان و فرصت را به دست آورده‌اند تا غیر از خدمت رسانی، فرصت‌های یگانه شهر خود را معرفی کنند.
حسینی در ادامه گفت: ورودی هر شهر به عنوان آینه تمام نمای فرهنگ، جامعه و نگرش شهروندان از مهمترین موقعیت‌های مکانی است که شهرداران می‌بایست برای جذاب و زیبا بودن آن تلاش کنند. یک ورودی زیبا همانند یک ویترین در بازار اقتصادی است که می‌تواند مسافران را به داخل شهر دعوت کند.
وی افزود: پاکسازی، ساماندهی و زیباسازی شهرها یکی از بدیهیات در وظایف شهرداری‌هاست اما اجرای برنامه‌های خلاقانه بدون افزایش هزینه در همین امور روزمره، یکی از نگرش‌هایی است که مختص شهرداران نواندیش و پویاست. امیدواریم در استان شاهد شهردارانی از این دست باشیم و نوروز امسال با نگرشی نو به خاطره‌ای ماندگار برای مسافران استان بدل شود.
حسینی در پایان گفت: در تمام شهرستان‌های استان نوروزگاه برپا و اقلام تبلیغاتی و راهنمای گردشگران عرضه خواهد شد.

captcha