نظارت 32 ناظر بر روند برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3695010
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱

نظارت 32 ناظر بر روند برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن

گروه مسابقات ــ جلسه هماهنگی ناظران آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور مدیران و معاونان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

نظارت 32 ناظر بر روند برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، جلسه ناظران آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم طی روزهای گذشته با موضوع جلسه هماهنگی ناظران این آزمون با حضور مدیران و معاونان معاونت قرآن و عترت و سازمان اوقاف و امور خیریه در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.
در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی، آموزش و توسعه مشارکت‌ها و رئیس ستاد اجرایی آزمون برگزار شد، ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی و تعامل هرچه بیشتر دو نهاد قرآنی کشور در اجرای هرچه بهتر آزمون، بر حضور در سطح مراکز استان‌ها و رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های آزمون اشاره شد.
لازم بذکر است در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم بیش از ٢٤١٠٠٠ نفر در ٢٦ رشته ثبت نام نموده اند و ٣٢ ناظر جهت نظارت بر حسن اجرای این آزمون در تاریخ ١٠ اسفندماه از سوی ستاد برگزاری آزمون به مراکز استان‌ها اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha