امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد البرز و پارک علم و فناوری
کد خبر: 3695309
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

امضای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد البرز و پارک علم و فناوری

گروه اجتماعی- طی تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و پارک علم و فناوری استان البرز از نیازمندان فناور دراین استان حمایت می‌شود.

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از کمیته امداد البرز، شاهین رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز اظهارکرد: مدت زمان تفاهم‌نامه کمیته امداد و پارک علم و فن‌آوری دوسال است.
وی افزود: همکاری درزمینه خوشه‌سازی شغلی مددجویان، ارائه خدمات مشاوره، آزمایشگاهی و تشکیل کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی کارآفرینی ویژه مددجویان البرزی با تأمین هزینه از سوی کمیته امداد، دو موضوع مهم این تفاهم‌نامه است.
این مسئول بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) متعهد شده اطلاعات لازم در زمینه توانمندی‌های فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و کتابخانه‌ای مرتبط با خانوارهای تحت حمایت را در اختیار شرکت‌های پارک علم و فن‌آوری قرار دهد.
رضایی افزود: کمیته امداد از ظرفیت شرکت‌های پارک علم و فن‌آوری برای اشتغال و کارآفرینی مددجویان فن‌آور و صاحب ایده استفاده می‌کند.
وی با اشاره به اینکه مددجویان دانشجو و دانش‌آموختگان دانشگاهی برای انجام دوره‌های کارآموزی و کارورزی به پارک علم و فن‌آوری معرفی می‌شوند، گفت: معرفی محصولات مددجویان کارآفرین صاحب ایده به پارک علم و فن‌آوری و همچنین ارائه اطلاعات مربوط به سابقه حضور کارآفرینان مددجو در نمایشگاه‌های مختلف ازجمله تکالیف کمیته امداد در این تفاهم‌نامه است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز بابیان اینکه دو طرف درزمینه برگزاری همایش‌ها و سمینارهای تخصصی مشترک با موضوعات کارآفرینی همکاری خواهند داشت، افزود: تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی وکارآفرینی از محورهای اصلی این تفاهم‌نامه است.
انتهای پیام./

captcha