نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی در ایران فردا افتتاح می‌شود
کد خبر: 3695433
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی در ایران فردا افتتاح می‌شود

گروه اقتصاد ــ نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی در ایران فردا دهم اسفندماه از سوی انجمن مالی اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی انجمن مالی اسلامی ایران فردا 10 اسفند ماه 1396، نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برای اولین‌بار در ایران با حضور علی صالح آبادی، رئیس انجمن به طور رسمی آغاز می‌شود.

با توجه به استقبال علاقه‌مندان از دوره DBA بازار سرمایه اسلامی و عدم امکان مصاحبه همه افراد در یک جلسه ، مصاحبه دوره به تدریج و طی سه مرحله برگزار شد.

گفتنی است با هدف تسهیل حضور علاقه مندان به فراگیری مباحث مالی اسلامی در قالب دوره های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی، طی تفاهمنامه با بانک قرض‌الحسنه رسالت مقرر شد تا افراد حائز شرایط شرکت در این دوره‌ها، از مزایای وام قرض‌الحسنه برای پرداخت شهریه دوره برخوردار شوند.

همچنین طی توافقنامه فیمابین انجمن مالی اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، به دانش آموختگان دوره DBA بازار سرمایه اسلامی، گواهینامه‌های اصول بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه اعطا خواهد شد.

قابل ذکر است به فارغ‌التحصیلان در دوره های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی مدرک حرفه‌ای MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی با تایید انجمن مالی اسلامی ایران، دانشگاه امام صادق(ع) و سازمان بورس و اوراق بهادار اعطا خواهد شد.

captcha