آزمون کتبی ششمین دوره طرح تربیت حفاظ قرآن در رودسر برگزار شد
کد خبر: 3695950
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

آزمون کتبی ششمین دوره طرح تربیت حفاظ قرآن در رودسر برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف رودسر گفت: آزمون کتبی ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم با حضور بیش از ۳۰۰ داوطلب امروز در رودسر برگزار شد.

حجت‌الاسلام خوبرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: آزمون کتبی ششمین دوره طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشته‌های حفظ جزء 30، حفظ جزء یک و 30، حفظ جزء یک، دو و 30، حفظ 5 جزء و 10جزء و 20جزء و کل، همچنین چهار رشته حفظ موضوعی قرآن، مفاهیم و معارف قرآن کریم امروز در سالن امتحانات هنرستان شهید قاسمی رودسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه بزرگترین رویداد قرآنی رودسر و املش با حضور بیش از ۳۰۰ داوطلب برگزار شد، افزود: این دوره از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش امروز، 10 اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام خوبرو یادآور شد: آزمون‌های شفاهی این دوره از مسابقات در روزهای ۱۲ اسفند ویژه خواهران و ۱۳ اسفند ماه ویژه برادران از ساعت ۸ صبح لغایت ۴ عصر در دارالقرآن طالب‌زاده شهرستان رودسر برگزار می‌شود.

آزمون کتبی ششمین دوره طرح تربیت حفاظ قرآن در رودسر برگزار شد

captcha