برگزاری کارگاه آموزشی شاهنامه پژوهی در دانشگاه مازندران
کد خبر: 3696285
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

برگزاری کارگاه آموزشی شاهنامه پژوهی در دانشگاه مازندران

گروه معارف- دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه مازندران، از برگزاری کارگاه آموزشی شاهنامه پژوهی 15 اسفند ماه96 در دانشگاه مازندران خبر داد.

آیت رضازاده دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه مازندران به همت دانشجویان و فعالان فرهنگی و هنری دانشگاه از 12 تا 16 اسفندماه 96 در دانشگاه برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است تا شکوفایی فرهنگ ناب ایرانی و ادبیات کهن و ارزشمند سرزمین مان را پاس بداریم و در جهت انتقال فرهنگ به نسل جوان حرکت خوبی صورت پذیرد.
رضا زاده ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی کانون شعر و ادب دانشگاه ، این کانون جشنواره اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی شاهنامه پژوهی با حضور چهره ی ماندگار و حماسی کشورمان دکتر میرجلال الدین کزازی کرده است.
دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه مازندران اظهار کرد: این کارگاه شاهنامه پژوهی 15 اسفند ماه 96 راس ساعت 15 در محل آمفی تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران برگزار شد.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند با شماره همراه 09910197713 و یا با آدرس الکترونیکی umzpoem@ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha