افتتاح نمایشگاه كوثر آفتاب در اردوگاه بادله ساری
کد خبر: 3696844
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

افتتاح نمایشگاه كوثر آفتاب در اردوگاه بادله ساری

گروه معارف- رئيس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران از افتتاح مایشگاه كوثر آفتاب در اردوگاه شهداي دانش اموز مازندران صبح فردا 14 اسفندماه در اردوگاه بادله ساری خبر داد.

محمود تنها رئيس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: نمايشگاه كوثر آفتاب مجموعه آثار جشنواره استاني مصباح الهدي ( سيره زندگاني حضرت زهرا"س") در روز دوشنبه 14 اسفندماه با حضور دكتر كاظمي معاون پرورشي و فرهنگي وزير اموزش و پرورش و مسولين استاني افتتاح مي‌شود.

وی افزود: فراخوان این جشنواره در ابتداي سال تحصيلي اعلام شد و امسال فضاي مدارس به نام و سيره حضرت زهرا(س) معطر بود و هركس توانست در شناسايي ابعاد شخصيتي حضرت زهرا(س) آثاری را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرد.

تنها با اشاره به محورهاي جشنواره تصریح کرد: دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان‌های استان در زمینه زندگی‌نامه حضرت زهرا(س)، سیره و سبک زندگی ایشان در قالب‌های مقاله علمي، شعر، داستان نویسی، چند رسانه‌ای، فيلم كوتاه، وبلاگ، نشریه دیجیتال، نرم‌افزار، كليپ، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و ..به خلق آثار پرداختند و آثار خوبي به دبيرخانه جشنواره ارسال کردند.

دبير جشنواره افزود: همچنان كه در زمان فراخوان جشنواره گفته بوديم مرحله استانی همزمان با ميلاد حضرت زهرا(س)برگزار می‌شود و انشالله ازآثار برگزیده تجليل خواهد شد.

انتهای پیام

افتتاح نمایشگاه كوثر آفتاب در اردوگاه بادله ساری

 

captcha