آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه برادران استان مرکزی
کد خبر: 3697236
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

آغاز ثبت‌نام حوزه علمیه برادران استان مرکزی

گروه معارف- معاون آموزش حوزه علمیه برادران استان مرکزی گفت: ثبت‌نام ورود به حوزه علمیه برادران از شنبه، 12اسفند آغاز و تا 15 فروردین سال 97 ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، ثبت نام حوزه‌های علمیه برادران استان مرکزی از شنبه، 12 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.
حجت‌الاسلام محمد حسن ربیعی، معاون آموزش حوزه علمیه برادران استان مرکزی، در این باره گفت: مركز مدیریت حوزه‌های علمیه از برادران واجد شرایط برای تحصیل در دوره‌های بلند مدت و سفیران هدایت ثبت‌نام می‌کند.
وی برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن منع قانونی از نظر نظام وظیفه، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی حوزه را از شرایط اولیه ثبت‌نام عنوان کرد و افزود: علاقمندان برای تحصیل در دوره بلند مدت باید دارای قبولی حداقل پایه هشتم دوره اول آموزش متوسطه با حداکثر 18سال سن باشند و دوره سفیران هدایت(تربیت مبلغ) به شرط داشتن دیپلم متوسطه می‌تواند در این دوره ثبت‌نام کنند. داوطلبان به تحصیل تمام وقت در طول دوره و خدمت تبلیغی 5سال در مناطق مورد نیاز متعهد می‌شوند.
حجت‌الاسلام ربیعی با اشاره به اینکه متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه از نظر نظام وظیفه نباید منع قانونی داشته باشند، اظهار کرد: حافظان ‌حداقل ‌یک‌ ششم ‌قرآن‌كریم یا نهج‌البلاغه و ‌فرزندان‌ شهدا، جانبازان،آزادگان و داوطلبان ‌مناطق ‌محروم، از امتیاز در پذیرش برخوردارند.
وی ادامه داد: ثبت‌نام فقط به صورت اینترنتی از 12اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا 15فروردین سال آینده ادامه دارد. آزمون، رأس ساعت 9، روز جمعه، 7اردیبهشت برگزار و نتایج 19 خرداد اعلام می‌شود. داوطلبان می‌توانند جهت ثبت‌نام به سایت www.howzeh-qom.ir مراجعه کنند./انتهای پیام

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد هادیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۷
0
0
با سلام آیا برای افراد شاغل امکان تحصیل دروس حوزوی مانند فلسفه و کلام اسلامی ... وجود دارد؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۱۰:۳۳
0
0
آیا برای بنده که مدرک کارشناسی دارم امکان طلبه شدن هست؟معدلم۱۷/۵۸
موعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۷
0
0
سلام من نتونستم دیپلم بگیرم سربازی ولی رفتم الان 25 سالمه میتوانم ثبت نام کنم
captcha