آماده شنیدن انتقادات هستیم/ بهره‌مندی از فضای آزمون شفاهی قرآن برای استعدادیابی کودکان
کد خبر: 3697386
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

آماده شنیدن انتقادات هستیم/ بهره‌مندی از فضای آزمون شفاهی قرآن برای استعدادیابی کودکان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ بخش شفاهی شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در رده سنی زیر ۱۲ سال در استان خوزستان برگزار شد و داوران این آزمون بر استفاده از فضای آزمون شفاهی قرآن برای استعدادیابی از کودکان تاکید داشتند.

 به گزارش ایکنا از خوزستان، بخش شفاهی شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در رده سنی زیر ۱۲ سال در استان خوزستان برگزار شد.

زهرا پورکاوره ناظر و داور بخش شفاهی شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: این آزمون با حضور حدود 700 شرکت کننده در اهواز همراه بود.

وی ادامه داد: به منظور تشویق بچه‌ها پس از اینکه آزمون آنها تمام می‌شد از طرف داور کتاب داستان با محتوای زندگی ائمه(ع) به آنها اهدا شد. سعی ما برآن بود که بر فضای آزمون نظم و آرامش حاکم باشد.

پورکاوه افزود: دو سالن برای آزمون بچه‌های زیر 12 سال در نظر گرفته شده بود و سعی شد که شرکت کنندگان اصلا معطل نشوند. همچنین تصمیم بر آن است که براساس توضیحات فرم‌های داوری استعدادیابی از این شرکت کنندگان صورت گیرد.

وی تصریح کرد: به عنوان اولین کار مشترک اوقاف و ارشاد قطعا آزمون با نقاط قوت و ضعف همراه بوده که ما آماده شنیدن انتقادات هستیم.

فاطمه پنبه دانه زاده داور این آزمون هم در گفت‌وگو با ایکنا بیان کرد: سطح شرکت کنندگان در این آزمون متفاوت بود؛ بچه‌هایی با حفظ قوی، متوسط و ضعیف در این آزمون شرکت داشتند.

وی گفت: اگر این آزمون فقط به عنوان آمار و برگزاری یک مسابقه تلقی نشود فرصت بسیار خوبی برای استعدادیابی از کودکان است.

انتهای پیام

captcha