اختتامیه جلسات «پورعاشوری» با تلاوت قاریان بین‌المللی + صوت و عکس
کد خبر: 3697763
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

اختتامیه جلسات «پورعاشوری» با تلاوت قاریان بین‌المللی + صوت و عکس

گروه جلسات و محافل ــ آخرین جلسه قرآن محمد پورعاشوری در سال ۱۳۹۶ با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان، سعید پرویزی، مهدی غلام‌نژاد و محمدهادی صلحجو در مسجد پیغمبر اکرم(ص) برگزار شد.

اختتامیه جلسات «پورعاشوری» با تلاوت قاریان بین المللی+عکس

به گزارش ایکنا؛ آخرین جلسه قرآن محمد پورعاشوری در سال ۱۳۹۶ سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان، سعید پرویزی، مهدی غلام‌نژاد و محمدهادی صلحجو در مسجد پیغمبر اکرم(ص) واقع در تهران، میدان معلم(منطقه ۱۸)، خیابان تختی برگزار شد.

در ابتدای این محفل مهدی غلام‌نژاد و سعید پرویزی از قاریان بین المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند. همچنین در این جلسه محمدهادی صلحجو دقایقی خاطره‌ای از سفر اخیر حج تمتع خود و دیدار با عثمان طه را نقل و سپس آیاتی از سوره مبارکه فرقان را تلاوت کرد.

اختتامیه جلسات «پورعاشوری» با تلاوت قاریان بین المللی+عکس

حسن ختام این مراسم، ابتهال «حب الحسین(ع)» توسط سعید پرویزی بود که فضای جلسه را معطر به نور اهل بیت(ع) کرد و حاضران در این جلسه را به وجد آورد. در این جلسه که با استقبال پرشور محله تختی همراه بود، گروه همخوانی شماره یک و شماره دو سبیل الرشاد نیز اجرای برنامه داشتند.

یادآور می‌شود، جلسات قرآن دیگر پورعاشوری، شنبه‌ها(نیمه اول سال دوساعت قبل از اذان مغرب و عشاء و نیمه دوم سال پس از اذان مغرب و عشاء) در مسجد زینبیه واقع در چهارراه یافت‌آباد، بلوار معلم، بعد از چهارراه قهوه‌خانه، محله شمس‌آباد خیابان شهید محمودی برگزار می‌شود. دوشنبه‌ها(نیمه اول سال دوساعت قبل از اذان مغرب و عشاء و نیمه دوم سال پس از اذان مغرب و عشاء) در مسجد المهدی(عج) واقع در اسلامشهر، میدان نماز، موسی‌آباد، خیابان المهدی(عج) برگزار می‌شود. چهارشنبه‌ها بلافصله پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در یافت آباد، خیابان جمال الدین اسدآبادی، کوچه کوهی برپا می‌شود. همچنین جلسه سه‌شنبه‌های این قاری ممتاز کشورمان، در مسجد پیامبر اعظم(ص) واقع در مهرآباد جنوبی، ۲۰ متری تختی برگزار می‌شود. پنجشنبه ها(نیمه اول سال دوساعت قبل از اذان مغرب و عشاء و نیمه دوم سال پس از اذان مغرب و عشاء) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در تولیددارو، خیابان شهید یادگار(شرقی)، خیابان شهید عباسی برگزار می‌شود.

اختتامیه جلسات «پورعاشوری» با تلاوت قاریان بین المللی+عکس

این قاری ممتاز جمعه‌ها نیز در مسجد جامع علی بن موسی الرضا(ع) واقع در مهرآباد جنوبی، کوی فردوس، خیابان شهید بیگلو از ساعت ۱۵:۳۰ و از ساعت ۸ صبح در مسجد محسنی واقع در تهرانسر، بلوار گلها، ابتدای بلوار یاس، خیابان فجری جلسه‌داری می‌کند.

 در ادامه حب الحسین(ع) سعید پرویزی و گزارش تصویری این جلسه ارائه می‌شود.

کد
کد

انتهای پیام

 

captcha