آسیب‌ها در حوزه مهدویت جدی است
کد خبر: 3698827
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸

آسیب‌ها در حوزه مهدویت جدی است

گروه فرهنگی-مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) گفت: درحال حاضر آسیب‌ها در حوزه مهدویت جدی است.

به گزارش ایکنا، شعبه خراسان‌شمالی، حجت الاسلام محمد صادق کفیل، مدیر مرکز تخصصی صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) در جمع خبرنگاران در بجنورد اظهارکرد: با توجه به غیبت امام زمان (عج) باید شیعیان بستر ظهور امام عصر را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه ظهور سه ضلع مثلث بوده که یکی پروردگار، یکی مردم و دیگری امام زمان (عج) است، ادامه داد: امام عصر و پروردگار می‌خواهند که غیبت به اتمام برسد و حکومت امام عصر آغاز شود اما در این بین باید مردم نیز این امر را بخواهند در این راستا باید بسترهای ظهور توسط مردم ایجاد شود.

کفیل با بیان اینکه مردم دو هزار و 500 سال نخواستند حکومت اسلامی برقرار شود که نشد در حالی که امروز همه باید ظهور امام زمان را طلب کنیم، افزود: در حال حاضر آسیب های حوزه مهدویت جدی بوده که باید با برنامه ریزی دقیق به رفع این مهم کمک کرد.

وی یادآورشد: تاکنون برنامه های مختلفی از جمله کارگاه های آموزشی با عنوان «خانواده مهدویت» در مراکز آموزشی، دانشگاه ها و مدارس با هدف تبیین فرهنگ مهدویت اجرایی شده ولی کافی نیست و همه باید تلاش کنیم تا دین و فرهنگ اسلامی به عنوان دغدغه اول در سطر قرار گیرد.

کفیل با اشاره به صحیفه سجادیه، و برگزاری همایشی در این رابطه در خراسان‌شمالی، خاطرنشان کرد: صحیفه سجادیه فقط یک متن دعایی نیست که در قالب یک همایش یک تا دو روزه برگزار شود بلکه باید این مهم را سبک زندگی خود پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در بحث خانواده مشکل کم نداریم، افزود: باید با الگوگیری از صحیفه سجادیه در زندگی راه سعادت و تعالی را طی کنیم.

انتهای پیام.

captcha