گرامیداشت سومین سالگرد تأسیس محفل قرآنی نور در آبادان
کد خبر: 3699663
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

گرامیداشت سومین سالگرد تأسیس محفل قرآنی نور در آبادان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ به مناسبت سومین سالگرد تأسیس محفل قرآنی نور آبادان، شامگاه گذشته 22 اسفند محفل انس با قرآن در حسینیه مسلم بن عقیل آبادان برگزار شد.

کامل دریس مسئول هماهنگ کننده جلسه محفل نور مسلم بن عقیل(ع) آبادان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: به مناسبت سومین سالگرد تأسیس محفل نور شامگاه گذشته 22 اسفندماه محفل انس با قرآن در حسینیه مسلم بن عقیل دهکده بریم آبادان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این محفل، محمد حساوی قاری آغازین محفل خواهد بود. پس از آن عدنان مؤمنین به عنوان قاری اصلی برنامه به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند. اجرای گروه تواشیح نجف الثانی به سرپرستی شاهین خزلی برنامه دیگر این محفل بوده است.

دریس گفت: این جلسه که از سال 94 آغاز شد، در ابتدا کرسی تلاوت بود و پس از با حضور استاد ابراهیم مجدمی و استاد شاهین خزلی رویکرد آموزشی به خود گرفت و در هر جلسه صفحه‌ای از قرآن کریم تلاوت و نکات تجویدی آن توسط استاد بیان می‌شود.

این فعال قرآنی گفت: هر جلسه 50 تا 70 مستمع در سنین مختلف کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال دارد و قاریان و حافظان مطرح آبادان و خرمشهر نیز در این جلسه شرکت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha