اقتدار ایران اسلامی در منطقه به برکت خون شهدا است
کد خبر: 3700067
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵

اقتدار ایران اسلامی در منطقه به برکت خون شهدا است

گروه معارف- فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: اقتدار ایران اسلامی و تاثیرگذاری آن در منطقه به برکت خون شهدا است.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار مجید شجاع، امروز23 اسفند، دراولین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شهدا با نثار جان خود باعث به بار نشستن هرچه بهتر نهال انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: یاد و بزرگداشت شهدا به مثابه تلاشی برای قدرشناسی از جوانمردان عرصه نظم و امنیت در کشور است.
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این بزرگداشت‌ها باعث می‌شود رفتار و راه شهدا را به عنوان الگو معرفی کنیم.
شجاع با بیان اینکه سبک زندگی دینی شهدا باعث خلق این حماسه‌ها شد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یاری دهنده مردم و مسئولین خواهد بود.
وی ادامه داد: ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف بلند خود به فرهنگ ایثارگری، شهادت طلبی و فرهنگ مقاومت نیاز دارد.
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و از آن بهره ببریم، اظهار کرد: تبعیت از ولایت فقیه و خدمت به مردم به معنای قدم برداشتن در راه شهدا است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: هر چه داریم به برکت خون شهدا و در سایه امنیت و آسایشی است که شهدا با خون خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.
وی به تاثیر گذاری یادواره شهدا و نقش آن در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: شهیدان به دلیل خدمتی که به مردم کردند و همت بلندی که از خود نشان دادند، شایسته سپاس و قدردانی هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌جنوبی یادآور شد: برگزاری این یادواره‌ها کمترین کاری است که می‌توانیم در راستای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

 انتهای پیام

captcha