کمک 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی مردم قم در جشن نیکوکاری
کد خبر: 3700263
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

کمک 2 میلیارد و 400 میلیون تومانی مردم قم در جشن نیکوکاری

گروه اجتماعی ــ معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم گفت: کمک های مردمی استان قم در جشن نیکوکاری 2میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایکنا از قم؛ اکبر رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با برگزاری جشن نیکوکاری در استان گفت: جشن در چند مرحله و از آبان سال جاری برای مشخص کردن جامعه هدف برنامه ریزی شده است و در 16، 17 و 18 اسفند برگزار شد؛ پاکت هایی برای مشارکت آحاد مختلف مردم، کسبه، اصناف، مراکز تولیدی و صنعتی و همچنین ادارات مختلف ارسال شد.
وی بیان کرد: استقبال مردم برای کمک های نقدی خوب بوده است و بخشی از این دریافت های نقدی و اعتبارات در قالب بن به مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان در میان خانواده ها توزیع شده که سرانه هر فرد 50 هزار تومان بوده و خانواده ها می‌توانند اقلام مورد نیازشان را از فروشگاه های سطح شهر تهیه کنند.
رشیدی با بیان اینکه امسال جمع آوری کمک ها به صورت پایگاهی برگزار نشده است، گفت: با این حال حدود 30 پایگاه در سطح شهر برای دریافت کمک های مردمی وجود داشت و تمام مدارس، مراکز و مساجد برای دریافت کمک ها تجهیز شد؛ همچنین تفاهم نامه هایی با تعدادی از موسسات خیریه امضا شد تا از ظرفیت های آنها برای  کمک‌رسانی استفاده شود و تا کنون 12 موسسه در تکمیل سبدهای عیدی مشارکت داشته اند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی با بیان اینکه هنوز بستر برای کمک ها باز است، گفت: این کمک ها منحصر به شب عید نیست وبا توجه به در پیش داشتن ماه مبارک رمضان در ماه های آینده ما منتظر ادامه کمک ها از طرف اقشار مختلف هستیم.

انتهای پیام

captcha