خانواده‌های شهدای مجلس از خدمات 100 درصدی بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 3700578
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
تبریزی:

خانواده‌های شهدای مجلس از خدمات 100 درصدی بهره‌مند می‌شوند

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده‌های شهدای مجلس از خدمات 100 درصدی بنیاد شهید و امور ایثارگران بهره‌مند می‌شوند.

یکشنبه/ تبریزی؛ مدیر تسهیلات بنیاد

محمود تبریزی، مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به این موضوع که شهدای مجلس از همه خدمات 100 درصدی بهره‌مند می‌‌شوند، گفت: شهدای مجلس، به دلیل آنکه توسط اشرار، دشمنان و داعش به شهادت رسیدند، از همه خدمات 100 درصدی بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده می‌کنند و هر آنچه که بنیاد شهید به خانواده شهدا در همه مفاد و خدمات ارائه می‌کنند، تقدیم خانواده‌های‌شان خواهند شد.

وی افزود: هر فردی که به هنگام حادثه در مجلس بود، به دلیل اینکه توسط دشمن به شهادت رسیده‌اند، در چارچوب آئین نامه مصادیق شهدا هستند و همه مبالغ توسط بنیاد شهید و امورایثارگران پرداخت می‌شود.

مدیرکل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امورایثارگران تصریح کرد: برای ایثارگرانی که فوت می‌کنند و جزء بیمه‌شدگان هستند، وارثان و بازماندگانشان در سه گروه مبلغ پرداختی، غرامت دریافت می‌کنند. بر این اساس شرکت بیمه به همسران شهدا تا هفت میلیون تومان، جانبازان زیر ۲۵ درصد، والدین شهدا، همسران، جانبازان و آزادگان تا ۵ میلیون تومان، فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۲۵ درصد تا ۱۰ میلیون تومان، غرامت پرداخت می‌کنند.

وی بیان کرد: شرکت بیمه متعهد است به همه ایثارگران و جانبازان زیر ۲۵ درصد، والدین، همسران شهدا و فرزندان شهدا، آزادگان تحت پوشش بیمه حوادث غیرمترقبه تا سقف ۲۵ میلیون تومان و در صورت بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله، صائقه و هرگونه بلای طبیعی که آسیبی به اسباب منازل رسانده است، تا ۳۵ میلیون خسارت را پرداخت کند.

انتهای پیام

captcha