مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت حول محور ولایت است
کد خبر: 3700596
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
مشاور استاندار در امور روحانیون قزوین:

مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت حول محور ولایت است

گروه فرهنگی- مشاور استاندار در امور روحانیون قزوین با بیان اینکه مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت حول محور ولایت است، گفت: امروز نیز رمز موفقیت ما در مقابل دشمنان داخلی و خارجی، اتحاد و یکپارچگی است.

به گزارش ایکنا از قزوین، به مناسبت هفته بزرگداشت شهدا، یادواره 220 شهید اسفندماه قزوین و حومه، با حضور خانواده شهدا و مردم شهیدپرور در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار شد.
در این مراسم، حجت‌الاسلام مجتبی قائدامینی، مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین با بیان اینکه مجلس شهدا، مجلس ذکر و یاد شهداست، گفت: ذکر در محافل دینی به‌ویژه قرآن کریم و روایات از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین ذکر، یاد خداست، گفت: خوشا به حال کسانی که همواره به یاد پروردگار هستند و شکر نعمت‌هایش را به‌جا می‌آورند.
مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین افزود: پیروزی‌های رزمندگان در طول دفاع مقدس، از جمله بازپس‌گیری خرمشهر، عملیات فتح‌المبین و 22 بهمن از جمله روزهای خداست که نباید فراموش شود و بایستی با یادآوری آن‌ها همواره رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا در جامعه زنده بماند.
حجت الاسلام قائد امینی با بیان اینکه مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت حول محور ولایت بوده است، بیان کرد: امروز نیز رمز موفقیت ما در مقابل دشمنان داخلی و خارجی، اتحاد و یکپارچگی است.
این مسئول با بیان اینکه خانواده‌های شهدا چشم‌ وچراغ ملت هستند، افزود: آن‌ها همانند امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) باید یاد شهدا را با صبر و مقاومت زنده نگه دارند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه یاد شهدا کمتر از ثواب شهادت نیست، تصریح کرد: این مطلب اهمیت بسزایی دارد و بایستی همه‌ی ما با صبر و مقاومت، نام و ذکر شهدا را همواره در سطح جامعه زنده نگه داریم.
حجت الاسلام قائدامینی با بیان اینکه شهدا ضامن استقلال و آزادی ما هستند، افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهید، زنده نگه‌داشتن راه، اعتقادات و حقیقت شهداست و با انجام این کار در ثوابی که آن‌ها برخوردار شدند ما هم بهره خواهیم برد.
مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین با بیان اینکه استقلال و امنیت و هر آنچه داریم از امام راحل و شهداست، عنوان کرد: باید راهی که آن‌ها رفتند را ادامه دهیم تا روز قیامت در برابر آن‌ها، شرمنده نباشیم.
این مسئول افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران، صاحبان اصلی نظام و انقلاب، پاسداران خون شهدا و تداوم گر راه آن‌ها هستند، ما نیز باید از آن‌ها تبعیت کرده و راهشان را ادامه دهیم.
مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: ما باید یاد بزرگان دین از جمله آیت‌الله هادی باریک‌بین پدر شهید و معنوی استان قزوین را از یاد نبریم و همواره به یادشان باشیم چرا که آیت‌الله باریک‌بین با علم، اخلاق، مهربانی و تقوای خود و تبعیت از امام خمینی(س)، گره‌گشای مشکلات و همواره به یاد بازماندگان شهدا بودند.
به گزارش ایکنا، شهدای اسفندماه قزوین و حومه مربوط به عملیات خیبر، بدر، والفجر 8 و والفجر 10 است که در این ماه‌ به شهادت رسیدند.
همچنین در این یادواره، یاد و خاطره 86 نفر از والدین شهدا که طی اسفندماه سال‌های گذشته دارفانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند را هم‌زمان با این یادواره گرامی داشته شد.
مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره فوق، در گلزار شهدای قزوین حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.
انتهای پیام

captcha