50 نفر در نوبت دریافت وام قرض الحسنه/با کمبود اعتبار مواجهیم
کد خبر: 3700966
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

50 نفر در نوبت دریافت وام قرض الحسنه/با کمبود اعتبار مواجهیم

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول صندوق اتحادیه قرآنی استان یزد با اشاره به اینکه بالغ بر 50 درخواست وام قرض الحسنه بدست ما رسیده گفت: با کمبود بودجه 250 میلیون تومانی برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه مواجه هستیم.

محمد شایق، مسئول صندوق اتحادیه قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد کمک مالی به صندوق قرض الحسنه اتحادیه قرآنی را کمک به اصحاب و فعالان قرآنی خواند و بیان کرد: با کمک به جامعه قرآنی و رفع دغدغه مالی آنان، می توان به توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی در کشور کمک نمود.
قائم مقام اتحادیه موسسات و تشکل های قرآنی استان یزد گفت: انجام کار خیر به انسان حسی زیبا و لذتی درونی می دهد و از اینجا از خیرین نیک اندیش تقاضا دارم با کمک و مساعدت خود به صندوق قرض الحسنه اتحادیه، ما را در این مسیر یاری رسانند.
وی با اشاره به عملکرد صندوق قرض الحسنه اتحادیه در سال 96 تصریح کرد: در سال 1396، 82 فقره وام قرض الحسنه به ارزش 370 میلیون تومان به موسسات و جامعه قرآنی استان اعطاء شده که البته جای بسی خرسندی است و الحمد الله تاکنون حتی یک مورد مطالبات وصول نشده نداشته ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.
شایق با اشاره به افزایش تقاضاها نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه کرد گفت: هم اکنون چیزی بالغ بر 50 درخواست وام قرض الحسنه بدست ما رسیده است که بعلت کمبود اعتبار نتواسته ایم به این عزیزان در موعد مقرر خدمت رسانی کنیم و با کمبود بودجه 250 میلیون تومانی برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه مواجه هستیم.
مسئول صندوق اتحادیه قرآنی استان یزد تصریح کرد: از خیرین نیک اندیش دعوت می کنم که در صندوق قرض الحسنه جامعه قرآنی سپرده گذاری نمایند و من به افرادی که قصد انجام کار خیر دارند صندوق را توصیه می کنم چرا که بسیار معتبر و مطمئن است و هدف آن جز کمک به اصحاب قرآنی نیست.

انتهای پیام

captcha