امام جمعه به‌تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند
کد خبر: 3701018
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین:

امام جمعه به‌تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: امام‌جمعه باید با حفظ اصول انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، از ورود به جریانات سیاسی خودداری و به‌تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند.

به گزارش ایکنا از قزوین، جلسه ستاد نمازجمعه شهر بوئین‌زهرا که با حضور امام‌جمعه این شهر، فرماندار و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا در دفتر امام‌جمعه این شهر برگزار شد.
حجت‌الاسلام و المسلیمن روح‌الله فاطمی نسب مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین، در این مراسم با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو با اشاره به مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های امام‌جمعه و نیز وظیفه اعضای ستاد نماز جمعه اظهار کرد: امام‌جمعه در هر شهر برای اقشار مختلف مردم و سلایق سیاسی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند جایگاه پدری دارد.
وی افزود: جامعه هم مانند خانواده تمامی اعضای آن مانند یکدیگر نیستند و سلایق و علایق مختلفی در جامعه زندگی می‌کنند، بنابراین امام‌جمعه باید بتوانند تمامی این سلایق که گاهی اوقات تند و یا کند می‌شوند را مدیریت و یکی را دعوت به نظم و دیگری را دعوت به آرامش کند.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: امام‌جمعه باید با حفظ اصول انقلاب اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، از ورود به جریانات سیاسی خودداری و به‌تمامی مسائل به دید پدرانه نگاه کند.
وی خاطرنشان کرد: بهترین الگو برای ائمه جمعه مقام معظم رهبری هستند که با یک نگاه پدرانه به مسائل نگاه کرده و امور را مدیریت می‌کنند.
این مسئول تصریح کرد: ستادهای نماز جمعه هم باید محل رفت‌وآمد تمامی کسانی باشد که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و به اصول و مبانی این انقلاب معتقد هستند.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: فتنه 88 خط قرمزی محکم و اساسی برای ورود به ستادهای نماز جمعه است و مسئولان باید این نکته اساسی و مهم را در گزینش‌های خود رعایت کنند.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب گفت: امیدواریم با فعالیت‌های مستمر و مخلصانه اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین شاهد برپائی باشکوه نماز جمعه در استان قزوین باشیم.
انتهای پیام

captcha