پایان نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی «سرچشمه سرخ»
کد خبر: 3701135
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

پایان نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی «سرچشمه سرخ»

گروه هنرـ نمایشگاه جشنواره هنرهای تجسمی «سرچشمه سرخ»(یادمان شهدای هفتم تیر) که از 9 اسفند در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا دایر شده بود، ساعت 18 امروز یکشنبه 27 اسفند به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش ایکنا؛ جشنواره هنرهای تجسمی «سرچشمه سرخ» به همت اداره کل فرهنگی و تبلیغی بنیاد شهید و امور ایثارگران در 4 بخش نقاشی، پوستر، هنرهای جدید و عکس برگزار شد که 9 اسفند با حضور حجت‌الاسلام شهیدی؛ معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید نمایشگاه آن در مؤسسه فرهنگی و هنری صبا افتتاح شد.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه با محور قرار دادن فاجعه هفتم‌تیر و شخصیت شهید آیت‌الله بهشتی در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفتند و به ویژه در بخش هنرهای جدید آثار درخرو و چشم‌نوازی در رثای شهدای انقلاب اسلامی و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی ایران به نمایش درآمد.

مراسم اختتامیه این جشنواره سه‌شنبه 22 اسفند در سالن ایران فرهنگستان هنر برگزار شد و به برگزیدگان تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی توسط مسئولان برگزاری اهدا شد اما نمایشگاه این جشنواره که از 9 اسفند گشایش یافته بود تا ساعت 18 امروز یکشنبه 27 اسفند برای بازدید علاقه‌مندان در مؤسسه صبا دایر است.

یادآور می‌شود، نشانی مؤسسه فرهنگی و هنری صبا، محل برپایی نمایشگاه این جشنواره  خیابان طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان ولی عصر(عج)، خیابان شهید برادران مظفر است.

انتهای پیام

  

   

captcha