مردم ایران با داشتن رهبری هوشمند به خود می‌بالند
کد خبر: 3701834
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
رمضانی‌پور:

مردم ایران با داشتن رهبری هوشمند به خود می‌بالند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: مردم ایران امروز به واسطه اعتقاد به امامت و ولایت و پیرو ولایت‌فقیه بودن به عنوان ملت سرفراز در جهان هستند و مردم ایران با داشتن چنین رهبری هوشمند به خود می‌بالند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های اولین نماز جمعه سال ۹۷ در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای این شهر با تبریک میلاد امام جواد و تبریک سال نو گفت: امیدواریم با رعایت قانون و مقررات از خطرات و مصایب جلوگیری کنیم.
وی افزود: مغازه‌داران شهر انصاف را شرط اول کار خود قرار داده و با گرمی از میهمانان شهرمان پذیرایی کنند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به روایتی از امام رضا( ع) تصریح کرد: امامت چهار منفعت به جامعه می‌رساند اینکه امامت سرحلقه دین و دینداری است و باید به جایگاه امامت متکی بود، امام عامل نظم و شکل دادن مسلمانان است.
وی ادامه داد: امام موجب اصلاح و آبادانی دنیای مردم و خیرخواه مردم است و مایه عزت و سرفرازی امت اسلامی در جهان امام است.
حجت‌الاسلام رمضانی پور تأکید کرد: مردم ایران امروز به واسطه اعتقاد به امامت و ولایت و پیرو ولایت‌فقیه بودن به عنوان ملت سرفراز در جهان هستند و مردم ایران با داشتن چنین رهبری هوشمند به خود می‌بالند.
وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب با بیانات حکیمانه خود در پیام نوروزی و در جوار حرم امام رضا(ع)، افزود: ایشان حجت را بر تمام مسئولان تمام و راه را برایشان ترسیم کردند.
حجت‌الاسلام رمضانی پور اظهارکرد: الان زمان تحکیم بخشیدن به نظام است و برای آن باید تمام تلاش خود را به کار ببریم نبودن روحیه جهادی و انقلابی مانع برطرف شدن مشکلات کشور است.
امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: از دولت و تمام دستگاه‌ها می‌خواهیم جدی‌تر تلاش کنند و برای خود باقیات و صالحات برجای بگذارند و امید را در جوانان کور نکنند.
حجت‌الاسلام رمضانی پور اذعان کرد: اگر زمانی جوان احساس کند نظام ناکارآمد است کشور سرمایه خود را از دست داده اما برخی افراد هستند که برای ناامید کردن جوانان و ناراضی کردن مردم پا در رکاب هستند.
وی بیان کرد: اگر مسئولی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد خود را کنار بکشد تا فرد خدمت‌گزاری جایگزین او شود دولت و همه باید برای اشتغال گام بردارند و راه را برای سرمایه‌گذار هموار کنند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور تأکید کرد: در استان کرمان کاری برای سرمایه‌گذاران انجام نمی‌شود اگرچه استاندار پرتلاش است اما فکری برای مدیران استانی و شهرستانی بردارد اینکه یک سرمایه‌گذار و تولیدکننده چند ماه و چند سال بدود کاری برایش انجام نشود یک ظلم فاحش برای تولیدکننده و سرمایه‌گذار است.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

captcha