اعلام کلاس‌های ترم بهاره مؤسسه قرآن و عترت دارالقرآن پرند
کد خبر: 3701946
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

اعلام کلاس‌های ترم بهاره مؤسسه قرآن و عترت دارالقرآن پرند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی ایام بهار دوره‌های آموزشی با موضوعات قرآنی، نهج‌البلاغه و سیره اهل‌بیت(ع) در مؤسسه قرآن و عترت دارالقرآن پرند برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ طی ایام بهار دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی با موضوعات قرآنی، نهج‌البلاغه و سیره اهل‌بیت(ع) و آشنایی با طب سنتی در مؤسسه قرآن و عترت دارالقرآن پرند برگزار می‌شود.
این دوره‌ها طی ایام هفته از ساعت 10 صبح تا 18 در دو نوبت صبح و عصر ویژه آقایان و بانوان در تمام مقاطع سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برپا می‌شود.
آشنایی با خطب و نامه‌ها و کلمات قصار نهج‌البلاغه، قصه‌های قرآنی و اطلاعات دینی، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، حفظ کل و اجزاء، سیره اهل‌بیت(ع)، آموزش مفاهیم و ترجمه قرآن، سبک زندگی اسلامی، طب اسلامی، طب سنتی،اعجاز علمی قرآن، آموزش ترتیل خوانی و صوت و لحن قرآن همچنین آموزش ترجمه قرآن به چند زبان زنده دنیا از جمله دوره‌های آموزشی است.
یادآور می‌شود، دوره‌های این مؤسسه از سه‌شنبه، 14 فروردین‌ماه از سر گرفته می‌شود. همچنین دارالقرآن پرند در میدان ایمان این شهر با هدف برگزاری کلاس‌های قرآنی و تحت نظارت حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللّه‌زاده پاشاکی، امام جمعه شهر پرند در سال 1396 تأسیس شده است.
انتهای پیام

captcha