تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور همزمان با نیمه شعبان
کد خبر: 3701955
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور همزمان با نیمه شعبان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ از برگزیدگان سی‌امین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور همزمان با ولادت حضرت مهدی(عج) تجلیل به عمل می‌آید.

به گزارش ایکنا؛ از برگزیدگان سی‌امین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور که همه ساله به همت مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید میقات‌القرآن تهران برگزار می‌شود، همزمان با میلاد با سعادت حضرت مهدی(عج) تجلیل به عمل می‌آید.
این مراسم که همزمان با جشن نیمه شعبان، 12 اردیبهشت‌ماه برپا خواهد شد از برگزیدگان با اهدای هدیه و لوح سپاس تقدیر می‌شود.
یادآور می‌شود، مرحله نهایی سی‌امین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور در سه سطح معلمان، بزرگسالان و نوجوانان در رشته‌های سخنرانی، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ و دکلمه خوانی در مؤسسه میقات القرآن برگزار شد.
اسامی منتخبان بر اساس رأی هیئت داوران به شرح ذیل است؛
در بخش معلمان در رشته سخنرانی محمد طیبی، سعید یوسفی و محمد سجاد زرگران، در رشته قرائت سعید یوسفی، حسین آقایی و جواد کشاورز و در رشته ترتیل مجید رزمجو، ابوالفضل شفاهی نیک و حسین آقایی حائز رتبه‌های برتر شدند.
در بخش بزرگسالان نیز در رشته سخنرانی رضا غضنفری، حسین محمدی و محمد هادی یوسفی، در رشته قرائت مسعود عباسی، مجید عنان پور و حسین درویش پور و علی سجاد هاشمی، در رشته ترتیل مسعود عباسی، محمد امین نوروزی و هادی گروسی، درر شته حفظ 10 جزء علی‌اکبر صادقی، حسین پرفربخش و محمد حسین بیات و در رشته حفظ 5 جزء نیز محمد حجتی، مهدی عباس‌زاده و امیر حسین منصوری مقام‌های بالاتر را کسب کردند.
همچنین در بخش نوجوانان نیز در رشته قرائت علی کلایی، امیرحسین الهیارپور، محمد مهدی منتشلو، رشته ترتیل علی کلایی، محمد یعقوبی، مصطفی صمدی، در رشته حفظ جزء 30 حسین پور ابراهیم، قاسم اصغری و مهدی محمدی و در رشته دکلمه‌خوانی طه پرنلو، فرزین تیموریان و علی افشار از سوی هیئت داوران به عنوان مقام‌های برتر معرفی شدند.
انتهای پیام

captcha