مصرف کالای ایرانی اولویت اصلی مان قرار گیرد
کد خبر: 3702412
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

مصرف کالای ایرانی اولویت اصلی مان قرار گیرد

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تبریز با تاکید به اینکه همه ما باید از اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت کنیم، گفت: اگر ایشان نام سال را حمایت از کالای ایرانی داشته‌اند یقیناً باید بر خود وظیفه بدانیم که استفاده و مصرف از کالای ایرانی را در زمره اصلی کارهای خود قرار دهیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله سید محمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تحویل سال جدید اظهار کرد: ایشان امسال را از جمله تحقق شعار در حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده‌اند که همه مسوول تحقق این شعار در سال‌جاری هستیم.

مصرف کالای ایرانی اولویت اصلی مان قرار گیرد

وی با تاکید به اینکه همه ما باید از اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب اطاعت کنیم، افزود: اگر ایشان نام سال را حمایت از کالای ایرانی داشته‌اند یقیناً باید بر خود وظیفه بدانیم که استفاده و مصرف از کالای ایرانی را در زمره اصلی کارهای خود قرار دهیم و تا مادامی که کالایی در ایران وجود دارد، باید از کالای ایرانی تولیدکنندگان کشور خودمان استفاده کنیم چرا که این یک وظیفه الهی برای همه ماست.

آیت الله آل هاشم، همچنین با اشاره به ارزش ماه رجب و لزوم بهره‌مندی از این روزها گفت: سه روز ماه رجب نیز معتکفین در مساجد گرد آمده و راز و نیاز کرده و با معبود خود ارتباط مستقیم برقرار می‌کنند و امید است جوانان و سایر معتکفین از این روزها بهترین بهره را ببرند.

امام جمعه موقت تبریز، ماه رجب را ماه برکت و توبه دانست و افزود: هرکس با شرایط معتکف شود، برکات فراوانی دارد. جوانان با حضور در مساجد از برکات اعتکاف بهره‌مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 12 فروردین روز «آری» به جمهوری اسلامی، گفت: مردم با رأی قاطع به جمهوری اسلامی مقدمات تشکیل حکومت اسلامی بر پایه عدالت را فراهم کردند و باید این روز را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

captcha