دشمنان از ابر قدرت شدن ایران می‌ترسند
کد خبر: 3702445
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴

دشمنان از ابر قدرت شدن ایران می‌ترسند

گروه سیاسی- امام جمعه موقت شهرکرد گفت: در حال حاضر اقتدار ایران در دنیا مایه مباهات است به نحوی که دشمنان از حضور ایران در عرصه‌های مختلف و ابر قدرت شدن ایران می‌ترسند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امروز 10 فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: استفاده از کالای ایرانی امری است که کشور برای پیشرفت اقتصادی به آن نیاز مبرم دارد.

وی با اشاره به اینکه باید تولیدکنندگان، کالای با کیفیت تولید کنند، افزود: بانوان نیز می‌توانند در خانه تولیدات خانگی داشته باشند و به سهم خود چرخه اقتصاد را پیش برند.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه تولید داخلی زمانی جوابگو است که کیفیت لازم را داشته باشد و نباید به دنبال تولیدات خارج از کشور رفت، تصریح کرد: لازم است مسئولان نیز نظارت کافی را بر تولیدات انجام دهند و همگان با یک عزم جهادی به جلو حرکت کنند تا موفقیت حاصل شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ایران یک انقلاب معنوی است و باید در همه امور همچون تولید این مهم را مورد توجه قرار داد.

حجت الاسلام فاطمی نحوه برخورد با مجرمان اقتصادی را از عوملی دانست که اگر به درستی با آن برخورد نشود موجب دلسردی دوستان کشور خواهد شد و به دست دشمنان نیز بهانه می‌دهد پس باید افراد مجرم براساس اشتباه خویش مجازات شوند.

وی با بیان اینکه دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: انقلاب ایران در سطح جهان آثار عظیمی داشته است و قابل مقایسه با رژیم‌های گذشته نیست.

حجت الاسلام فاطمی اضافه کرد: اکنون ایران در دنیا اعتبار بسیاری دارد در حالی که در زمان طاغوت ایران را به عنوان یک کشور مستقل قبول نداشتند اما در حال حاضر اقتدار ایران در دنیا دارای مباهات است به نحوی که دشمنان از حضور ایران در عرصه‌های مختلف و ابر قدرت شدن ایران می‌ترسند.

وی با اشاره به همزمان شدن مراسم اعتکاف و روز طبیعت گفت: استفاده از طبیعت بسیار خوب است اما باید مراقب بود تا از اعتکاف نیز بی‌بهره نماند به دلیل اینکه اعتکاف در انسان سازی تاثیر فراوان دارد.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه سیزدهم فروردین ماه روز طبیعت نامگذاری شده است، تاکید کرد: نباید با حضور در طبیعت این نعمت الهی را تخریب و آلوده کرد.

وی گفت: اکنون بسیاری از قنات‌های استان خشک شده است و وضعیت آب، بحرانی است که باید تلاش شود تا منابع آب موجود از بین نرود.

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه دین اسلام به روحانی و مروج نیاز دارد، خاطرنشان کرد: نقش واعظ بیان حرام و حلال و احکام دین است و می‌طلبد خانواده‌ها فرزندان خود را به سوی روحانی شدن سوق دهند.

captcha