تشکیل کمیته تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» در استانداری کرمان
کد خبر: 3703696
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۴
موسوی اعلام کرد:

تشکیل کمیته تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» در استانداری کرمان

گروه سیاست و اقتصاد - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از تشکیل کمیته تحقق شعار سال در این استانداری به منظور دستیابی به اهداف عالیه این شعار محوری خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سید مصطفی آیت‌الهی موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان دیروز شنبه، 18 فروردین با اشاره به وجود چهار مدیریت روستایی، شهری، عمران و فنی در مجموعه معاونت عمرانی استانداری کرمان افزود: این مدیریت ها خدماتی را که برای رشد، ارتقا و عرضه مناسب کالای ایرانی می توان انجام داد را احصا می کنند.
وی با اشاره به اینکه وزارت کشور نیز تحقق شعار سال را به استانداری‌ها ابلاغ کرده است گفت: در صدد رفع موانع موجود بر سر راه تولیدکنندکان در استان کرمان به عنوان یکی از مولفه های تولید داخل هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان بیان کرد: کمیته حمایت از تحقق شعار سال 97 با بهره‌گیری از سایر مدیران توسعه خواهد یافت تا نتیجه مطلوب‌تری در این بخش حاصل شود.
وی به رویکرد و نگاه ابتکاری استاندار کرمان در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان کرمان اشاره کرد و گفت: در زمینه تحقق شعار سال نیز از نظرات استاندار کرمان بهره خواهیم برد.
وی اظهارکرد: استاندار کرمان در رأس کمیته یاد شده نیز بزودی سیاست‌هایی را در زمینه تحقق شعار سال در این استان تدوین خواهد کرد که مجموعه مدیریتی استان رمان موظف به اجرای آن است.
منبع: استانداری کرمان
انتهای پیام

captcha