کتاب «لاله‌های گلستان» رونمایی می‌شود
کد خبر: 3703781
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
با محوریت شهدای مدافع حرم؛

کتاب «لاله‌های گلستان» رونمایی می‌شود

گروه فرهنگی ـ مراسم رونمایی از کتاب «لاله‌های گلستان» با محوریت شهدای مدافع حرم فردا 20 فروردین ماه در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خوزستان، مراسم رونمایی از کتاب «لاله‌های گلستان» دوشنبه 20 فروردین ماه در اهواز برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود،‌ حجت‌الاسلام سیدمحسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و سردار سیدعباس موسوی سخنرانی خواهند کرد.

این مراسم ساعت 10 در دفتر خبرگزاری فارس استان خوزستان واقع در اهواز، زیتون کارمندی نبش خیابان شهید بندر موسسه رزمندگان طبقه دوم برگزار می‌شود.

کتاب «لاله‌های گلستان» در بردارنده زندگی‌نامه و وصیت‌نامه 40 شهید دفاع مقدس و 10 شهید مدافع حرم منطقه گلستان اهواز است.

علی حسنی‌پور نویسنده کتاب «لاله‌های گلستان» درباره این کتاب گفت: این کتاب در بردارنده زندگی‌نامه و وصیت‌نامه 40 شهید دفاع مقدس و 10 شهید مدافع حرم منطقه گلستان اهواز است؛ شهید حبیب جنت‌مکان، شهید علی‌محمد قربانی، شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر، شهید داوود نریمیسا، شهید عباس کردونی، از جمله این شهدا هستند.

وی ادامه داد: همچنین زندگی‌نامه شهید محمدرضا علیخانی، شهید فرامرز رضازاده، شهید مجید محمدی، شهید حسن حزباوی و شهید سید جاسم نوری از دیگر شهدای مدافع حرم خوزستان نیز در این کتاب منتشر شده است. زندگینامه سرداران دفاع مقدس از جمله شهید غلامعلی شریفی، شهید سعید کوتی، شهید محمدرضا آزادی، شهید سیدطاهر موسوی و شهید عبدالمجید کردونی نیز در این کتاب آمده است.

نویسنده کتاب «لاله‌های گلستان» اضافه کرد: از تابستان سال 94 کار جمع‌آوری زندگینامه و وصیتنامه شهدای این منطقه را آغاز شد  و به مدد شهدا در تابستان سال 96 این کتاب را چاپ کردیم و بنا داریم در آینده نزدیک جلد دوم این کتاب را نیز به چاپ برسانیم.

حسنی‌پور بیان کرد: در حال حاضر در حال نگارش کتاب شهید مدافع حرم حمیدرضا فاطمی‌اطهر هستم و امیدوارم این کتاب تا تابستان سال آینده به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه از کتاب‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حمایت نمی‌شود، گفت: تمام هزینه‌های چاپ این کتاب‌ها را به صورت شخصی پرداخت کردم. در آینده قصد دارم زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای عرب استان خوزستان را گردآوری کنم.

انتهای پیام

captcha