اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی سال ۹۷ در کهگیلویه برگزار شد
کد خبر: 3703839
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی سال ۹۷ در کهگیلویه برگزار شد

گروه اجتماعی ـ اولین جلسه ستاد شئون فرهنگی سال 97 با موضوع اعیاد رجب و شعبانیه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه روز گذشته، 18 فروردین‌ماه در اولین نشست ستاد شئون فرهنگی با موضوع اعیاد رجب و شعبانیه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، اظهار کرد: همه ما باید در سال جدید سعی کنیم شعار سال را محور برنامه‌های خود قرار دهیم.
وی در ادامه حمایت از کالای ایرانی را لازم و ضروری دانست و عنوان کرد: مسئولین باید از ورود بی رویه کالاهای خارجی به داخل کشور جلوگیری کنند و نگذارند با ورود کالای خارجی، اقتصاد کشور ضربه بخورد، چراکه ورود کالای خارجی، باعث رکود بازار کار و تولید، افزایش بیکاری در کشور و همچنین موجب دلسردی در بازار داخلی خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه آغاز سال جدید را با ماه رجب و شعبانیه مایه خیر و برکت خواند و بیان کرد: گرچه همه زمان‌ها مخلوق خداست لیکن برخی از آن‌ها مثل ماه‌های رجب، شعبان و رمضان از شرافت و ویژگی خاصی برخوردار است.
حجت‌الاسلام حسینی‌طلب تصریح کرد: خداوند بزرگ، ماه رجب را وسیله ارتباط بین خود و بندگانش قرار داد، پس هر کس باید به آن چنگ زند و در این راه گام بردارد.
وی ابراز کرد: رجب،عید اولیای الهی، بهار راز و نیاز و عبادت و زمان قرار صالحان با حق تعالی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در پایان خواستار همکاری سایر نهادهای فرهنگی در برگزاری اعیاد شعبانیه شد و اضافه کرد: ما باید در این ایام سطح شهر را متناسب با تقویم روز آذین‌بندی کنیم و جشن‌های این ماه‌های پرخیر و برکت را متناسب با شئونات اسلامی با همکاری همدیگر در سطح شهر برگزار کنیم.
انتهای پیام

captcha