نامگذاری سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گامی در مسیر تعالی و پیشرفت
کد خبر: 3704372
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

نامگذاری سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» گامی در مسیر تعالی و پیشرفت

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان مصداق‌های نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبری و فرمانده و حکیم انقلاب را گامی دیگر در مسیر تعالی و پیشرفت برشمرد.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از خبرگزاری بسیج، دیدار نوروزی مدیران و دستگاه‌های دولتی استان همدان با فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) امروز برگزار شد.
در این دیدار صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مسئول شورای قشر بسیج ادارات استان، مدیرکل امور مالیاتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با بیان مصداق‌های نامگذاری سال 97 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبری و فرمانده و حکیم انقلاب را گامی دیگر در مسیر تعالی و پیشرفت برشمرد.
سردار مظاهر مجیدی افزود: سالیانی است که نامگذاری‌های سال با محوریت اقتصادی اعلام می‌شود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال ابراز داشت: اگر به دقت بنگریم نگرش والای مقام معظم رهبری را می‌بینیم که با دورنگری و آینده‌نگری الهی خود بر نقشه‌های دشمنان غلبه می‌کنند و اجازه هر گونه تحرک دشمن گرفته می‌شود.
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها به عنوان پایه‌های نظام باید با به‌کار بستن همت و تلاش خود امسال را سالی نکو از جهت خدمت شایسته به مردم تبدیل کنند و در مسیر اعتلای اهداف عالی نظام گام بردارند.
سیداسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان نیز با اشاره به اینکه چندین سال است که شعار و نامگذاری سال‌ها مسیر اقتصادی را دنبال می‌کند از خداوند برای حاضرین عمل به تکالیف و موفقیت را آرزو کرد.
در ادامه مدیران دستگاه‌ها نیز طی سخنانی ضمن تبریک سال نو دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
انتهای پیام

captcha